Forum di Cooperazione Cina-Africa | A Dichjarazione di Pechino nantu à a Custruzzione di una Cumunità Cina-Africa cun un Futuru Cumunu per a Nova Era liberata!

U 5 di settembre, a Dichjarazione di Pechino nantu à a Custruzzione di una Cumunità Cina-Africa cun un Futuru Compartitu per a Nova Era (Testo Completu) hè stata liberata. In quantu à l'energia, menziona chì a Cina sustenerà i paesi africani in un megliu usu di e fonti d'energia rinnuvevuli cum'è l'energia solare, idroelettrica è eolica. A Cina hà ancu espansione ancu u so investimentu in prughjetti à bassa emissione in tecnulugii di risparmiu d'energia, industrie high-tech, è industrie verdi low-carbon, assistendu i paesi africani à ottimisà e so strutture energetiche è industriali, è sviluppà l'idrogenu verde è l'energia nucleare.

Testu cumpletu:

Forum di Cooperazione Cina-Africa | Dichjarazione di Pechino nantu à a Custruzzione di una Cumunità Cina-Africa cun un Futuru Cumunu per a Nova Era (Testo Completu)

Noi, i capi di statu, i capi di guvernu, i capi di delegazioni, è u presidente di a Cummissione di l'Unione Africana da a Republica Populare Chine è 53 paesi africani, avemu tenutu u Summit di Pechino à u Forum di Cooperazione Cina-Africa da u 4 à u 6 di settembre di u 2024, in Cina. U tema di u summit era "Uniscendu e Mani per Avanzate a Modernizazione è Custruì una Cumunità Cina-Africa di Altu Livellu cù un Futuru Cumunu". U summit hà aduttatu à l'unanimità a "Dichjarazione di Pechino nantu à a Custruzzione di una Cumunità Cina-Africa cun un Futuru Cumunu per a Nova Era".

I. Nantu à a Custruzzione di una Cumunità Cina-Africa d'Altu Livellu cù un Futuru Compartitu

  1. Affirmamu cumplettamente a difesa di i dirigenti di a Cina è di l'Africa in diversi fori internaziunali per a custruzzione di una cumunità cun un futuru cumunu per l'umanità, a custruzzione di Belt and Road di alta qualità, iniziative di sviluppu glubale, iniziative di sicurezza globale è iniziative di civilisazione globale. Chjamemu tutti i paesi à travaglià inseme per custruisce un mondu di pace durevule, sicurezza universale, prosperità cumuna, apertura, inclusività è pulizia, prumove a guvernanza glubale basatu nantu à cunsultazione, cuntribuzione è spartera, praticà i valori cumuni di l'umanità, avanzà novi tipi. di rilazioni internaziunali, è inseme avanzanu versu un futuru luminoso di pace, sicurità, prosperità è prugressu.
  2. Cina sustene attivamente i sforzi di l'Africa per accelerà l'integrazione regiunale è u sviluppu ecunomicu attraversu l'implementazione di a prima decada di l'Agenda 2063 di l'Unione Africana è u lanciamentu di u pianu di implementazione di a seconda decada. L'Africa apprezza u sustegnu di a Cina per inizià a seconda decada di u pianu di implementazione di l'Agenda 2063. A Cina hè disposta à rinfurzà a cooperazione cù l'Africa in i settori prioritari identificati in a seconda decada di u pianu di implementazione di l'Agenda 2063.
  3. Travaglieremu inseme per implementà l'impurtante cunsensu ghjuntu à a riunione d'altu livellu nantu à "Rafforzamentu di l'Experience Sharing on Governance and Exploring Pathways Modernization". Cridemu chì l'avanzamentu di a mudernizazione inseme hè a missione storica è u significatu cuntempuraneu di custruisce una cumunità Cina-Africa di altu livellu cun un futuru cumuni. A mudernizazione hè una ricerca cumuna di tutti i paesi, è deve esse carattarizata da u sviluppu pacificu, u benefiziu mutuale è a prosperità cumuna. A Cina è l'Africa sò disposti à espansione i scambii trà i paesi, i corpi legislativi, i guverni è e pruvince è e cità lucali, approfondisce continuamente a spartera di l'esperienze nantu à a guvernanza, a mudernizazione è a riduzione di a miseria, è si sustenenu mutualmente in l'esplorazione di mudelli di mudernizazione basatu nantu à e so civiltà, u sviluppu. bisogni, è avanzamenti tecnologichi è innovatori. Cina serà sempre un cumpagnu in a strada di l'Africa à a mudernizazione.
  4. L'Africa apprezza assai a Terza Sessione Plenaria di u 20u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Cinese tenuta in lugliu di questu annu, nutendu chì hà fattu arrangiamenti sistematichi per rinfurzà e riforme è avanzà a mudernizazione in stile cinese, chì portarà più opportunità di sviluppu à i paesi. in u mondu sanu, cumpresa l'Africa.
  5. Quist'annu marca u 70 anniversariu di i Cinque Principii di Coesistenza Pacífica. L'Africa apprezza l'aderenza di a Cina à stu principiu impurtante in u sviluppu di e relazioni cù l'Africa, crede chì hè cruciale per u sviluppu di l'Africa, mantenendu relazioni amichevuli trà e nazioni, è rispettendu a sovranità è l'ugualità. A Cina hà da cuntinuà à mantene i principii di sincerità, affinità è benefiziu mutuale, rispettà e scelte politiche è ecunomiche fatte da i paesi africani basatu nantu à e so cundizioni, evitendu interferiscenu in l'affari interni di l'Africa, è ùn aghjunghje micca e cundizioni per l'aiutu à l'Africa. Sia a Cina sia l'Africa aderiscenu sempre à u spiritu durabile di "amicizia è cooperazione Cina-Africa", chì include "amicizia sincera, uguale trattamentu, benefiziu mutuale, sviluppu cumunu, equità è ghjustizia, è ancu adattà à e tendenze è abbraccia l'apertura". è inclusività ", per custruisce una cumunità cun un futuru cumuni per a Cina è l'Africa in a nova era.
  6. Enfatimu chì a Cina è l'Africa si susteneranu l'una l'altra nantu à tematiche chì implicanu interessi core è preoccupazioni maiò. Cina riafferma u so sustegnu fermu à i sforzi di l'Africa per mantene l'indipendenza naziunale, l'unità, l'integrità territoriale, a sovranità, a sicurità è l'interessi di sviluppu. L'Africa riafferma a so ferma aderenza à u principiu One China, affirmannu chì ci hè una sola Cina in u mondu, Taiwan hè una parte inseparabile di u territoriu di a China, è u guvernu di a Republica Populare Chine hè l'unicu guvernu legale chì rapprisenta tutta a Cina. L'Africa sustene fermamente i sforzi di a Cina per ottene a riunificazione naziunale. Sicondu u dirittu internaziunale è u principiu di non-interferenza in l'affari interni, l'affari riguardanti Hong Kong, Xinjiang è Tibet sò affari interni di a Cina.
  7. Cridemu chì a prumuzione è a prutezzione di i diritti umani, cumpresu u dirittu à u sviluppu, hè una causa cumuni di l'umanità è deve esse realizatu nantu à a basa di u rispettu mutuale, l'ugualità è l'opposizione à a pulitica. Ci opponemu fermamente à a pulitica di l'agenda di i diritti umani, à u Cunsigliu di i Diritti Umani di l'ONU, è i so meccanismi cunnessi, è ricusemu tutte e forme di neocolonialismu è di sfruttamentu ecunomicu internaziunale. Chjamemu a cumunità internaziunale per resiste risolutamente è cumbatte tutte e forme di razzismu è di discriminazione razziale è oppone à l'intolleranza, a stigmatizazione è l'incitazione à a viulenza per motivi religiosi o di credenze.
  8. Cina sustene i paesi africani à ghjucà un rolu più grande è avè un impattu più grande in a governanza glubale, in particulare in affruntà i prublemi globali in un quadru inclusivu. Cina crede chì l'Africani sò qualificati per assume un rolu di dirigenza in l'urganisazioni è l'istituzioni internaziunali è sustene a so appuntamentu. L'Africa apprezza u sustegnu proattivu di a Cina per l'appartenenza formale di l'Unione Africana à u G20. A Cina hà da cuntinuà à sustene e prublemi di priorità in l'Africa in l'affari G20, è accoglie più paesi africani per unisce à a famiglia BRICS. Accoltamu ancu l'individuu Camerunianu chì presiderà a 79a Assemblea Generale di l'ONU.
  9. A Cina è l'Africa prumudanu inseme per una multipolarità mundiale uguale è ordinata, mantenendu fermamente u sistema internaziunale cù l'ONU in u so core, l'ordine internaziunale basatu nantu à u dirittu internaziunale, è i principii basi di relazioni internaziunali basati nantu à a Carta di l'ONU. Chjamemu e riforme necessarie è u rinfurzamentu di l'ONU, cumpresu u Cunsigliu di Sicurezza, per affruntà l'ingiustizie storiche patite da l'Africa, cumpresa l'aumentu di a rapprisentazione di i paesi in via di sviluppu, in particulare i paesi africani, in l'ONU è u so Cunsigliu di Sicurezza. Cina sustene accordi speciali per affruntà e dumande di l'Africa in a riforma di u Cunsigliu di Sicurezza.

A Cina hà nutatu a "Dichjarazione nantu à a Stabbilimentu di un Fronte Unificatu per a Causa Giusta è i Pagamenti di Cumpensazione à l'Africa" ​​publicata à a 37a Summit di l'UA in ferraghju 2024, chì s'oppone à i crimini storichi cum'è l'esclavità, u colonialismu è l'apartheid è chjama una compensazione per restaurà a ghjustizia. à l'Africa. Cridemu chì l'Eritrea, u Sudan di u Sud, u Sudan è u Zimbabwe anu u dirittu di decide u so propiu destinu, cuntinueghjanu à avanzà u sviluppu ecunomicu è suciale, è esigenu chì l'Occidenti finiscinu sanzioni à longu andà è trattamentu ingiustu di sti paesi.

  1. A Cina è l'Africa sustenenu inseme per una globalizazione ecunomica inclusiva è equitativa, risponde à e dumande cumuni di i paesi, in particulare i paesi in via di sviluppu, è prestendu una grande attenzione à e preoccupazioni di l'Africa. Chjamemu riformi in u sistema finanziariu internaziunale, migliurà u finanziamentu di u sviluppu per i paesi miridiunali, per ottene una prosperità cumuna è megliu risponde à i bisogni di sviluppu di l'Africa. Participeremu attivamente è prumove e riforme in l'istituzioni finanziarii multilaterali, cumpresu u Bancu Mundiale è u Fondu Monetariu Internaziunale, cuncintratu in riforme relative à quotes, diritti speciali di disegnu è diritti di votu. Chjamemu a rapprisintazioni è a voce aumentata per i paesi in via di sviluppu, rendendu u sistema monetariu è finanziariu internaziunale più ghjustu è riflettendu megliu i cambiamenti in u paisaghju ecunomicu glubale.

A Cina è l'Africa continuanu à sustene i valori è i principii di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu, opponenu à "discoupling and breaking chains", resistenu à l'unilateralismu è u prutezzione, prutegge l'interessi legittimi di i membri in via di sviluppu, cumpresi a Cina è l'Africa, è rinfurzà a crescita economica glubale. Cina sustene l'ottenimentu di risultati orientati à u sviluppu in a 14a Conferenza Ministeriale di l'OMC, chì si terrà in u cuntinente africanu in 2026. A Cina è l'Africa participanu attivamente à e riforme di l'OMC, favurendu riforme chì custruiscenu una forma inclusiva, trasparente, aperta, non discriminatoria. , è sistema di cummerciu multilaterale ghjustu, rinfurzanu u rolu cintrali di i prublemi di sviluppu in u travagliu di l'OMC, è assicura un mecanismu di risoluzione di dispute cumpletu è funzionante, mantenendu i principii basi di l'OMC. Cundannamu e misure coercitive unilaterali da alcuni paesi sviluppati chì violanu i diritti di u sviluppu sustenibile di i paesi in via di sviluppu è s'opponenu à l'unilateralismu è à e misure prutezionistiche cum'è i meccanismi di aghjustamentu di e fruntiere di carbone sottu u pretestu di affruntà u cambiamentu climaticu è di prutezzione di l'ambiente. Semu impegnati à creà una catena di furnimentu sicura è stabile per i minerali critichi per benefiziu u mondu è prumove u sviluppu sustenibile di e relazioni Cina-Africa. Accoltamu l'iniziativa di l'Assemblea Generale di l'ONU per stabilisce un gruppu di minerali chjave per a transizione energetica è chjamanu assistenza à i paesi furnitori di materie prime per rinfurzà u so valore di a catena industriale.

II. A prumuzione di a Custruzzione di Cintura è Strada di Alta Qualità in Allinamentu cù l'Agenda 2063 di l'Unione Africana è l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile 2030 di l'ONU

(12)Implementaremu inseme l'impurtante cunsensu ghjuntu à a riunione d'altu livellu nantu à "Custruzzione di Cintura è Strada di Alta Qualità: Creazione di una Piattaforma di Sviluppu Moderna per Cunsulta, Custruzzione è Sparte". Guidati da u spiritu di a Via di Seta di pace, cooperazione, apertura, inclusività, apprendimentu mutuale è benefici win-win, è in cumbinazione cù a prumuzione di l'Agenda 2063 di l'UA è a Visione di Cooperazione Cina-Africa 2035, aderemu à i principii. di cunsultazione, custruzzione è spartera, è sustene i cuncetti di apertura, sviluppu verde è integrità. Avemu u scopu di custruisce l'Iniziativa di a Cintura è a Strada Cina-Africa in una strada cooperativa di altu standard, benefica per e persone è sustinibili. Continueremu à allineà a custruzzione di Belt and Road d'alta qualità cù l'ubbiettivi di l'Agenda 2063 di l'UA, l'Agenda di Sviluppu Sostenibile 2030 di l'ONU, è e strategie di sviluppu di i paesi africani, facendu più cuntributi à a cooperazione internaziunale è a crescita economica glubale. I paesi africani felicitanu caldamente l'ospitu successu di u 3rd Belt and Road Forum per a Cooperazione Internaziunale in Pechino in uttrovi 2023. Sostenemu unanimamente i futuri cimi di l'ONU è u "Pattu Futuru" pusitivu per implementà megliu l'Agenda di u Sviluppu Sostenibile 2030 di l'ONU.

(13)Cum'è un cumpagnu impurtante in l'agenda di sviluppu di l'Africa, a Cina hè disposta à rinfurzà a cooperazione cù i paesi membri africani di u foru, l'Unione Africana è e so istituzioni affiliate, è l'urganisazioni subregionali africane. Participeremu attivamente à l'implementazione di u Pianu di Sviluppu di l'Infrastruttura Africana (PIDA), l'Iniziativa di Campioni di l'Infrastruttura Presidenziale (PICI), l'Agenzia di Sviluppu di l'Unione Africana - Novu Partenariatu per u Sviluppu di l'Africa (AUDA-NEPAD), u Programma Integrale di Sviluppu di l'Agricultura in Africa (CAADP) , è u Sviluppu Industriale Acceleratu di l'Africa (AIDA) trà altri piani panafricani. Sustemu l'integrazione ecunomica è a connettività di l'Africa, approfondisce è acceleremu a cooperazione Cina-Africa nantu à i prughjetti chjave di infrastruttura transfruntiera è transregionale, è prumove u sviluppu di l'Africa. Sustemu l'allineamentu di questi piani cù i prughjetti di cuuperazione di Belt and Road per rinfurzà a connettività logistica trà a Cina è l'Africa è elevà i livelli cummerciale è ecunomichi.

(14)Sottulineemu l'impurtanza di l'Area di Liberu Cummerciu Continentale Africana (AfCFTA), nutendu chì a piena implementazione di l'AfCFTA aghjunghjera valore, creà impieghi, è spinta u sviluppu ecunomicu in Africa. Cina sustene i sforzi di l'Africa per rinfurzà l'integrazione cummerciale è continuerà à sustene l'istituzione cumpleta di l'AfCFTA, a prumuzione di u Sistema Panafricanu di Pagamentu è Settlement, è l'intruduzioni di prudutti africani attraversu piattaforme cum'è a China International Import Expo è a China. -Esposizione economica è cummerciale in Africa. Accoltamu l'usu di l'Africa di u "canale verde" per i prudutti agriculi africani chì entranu in Cina. A Cina hè disposta à firmà accordi di partenariatu ecunomicu cumuni cù i paesi africani interessati, prumove un accordu di liberalizazione di u cummerciu è di l'investimentu più flessibile è pragmaticu è espansione l'accessu per i paesi africani. Questu furnisce garanzii istituzionali à longu andà, stabile è prevedibile per a cooperazione economica è cummerciale Cina-Africa, è a Cina espansione l'accessu unilaterale per i paesi menu sviluppati, cumprese e nazioni africane, è incuraghjenu l'imprese cinesi à aumentà l'investimentu direttu in Africa.

(15)Aumenteremu a cooperazione d'investimentu Cina-Africa, avanzaremu a catena di l'industria è a cuuperazione di a supply chain, è migliurà a capacità di pruduzzione è esportazione di prudutti d'altu valore aghjuntu. Sustenemu e nostre imprese in l'utilizazione attiva di diversi mudelli di cooperazione mutualmente benefica, incuraghjemu l'istituzioni finanziarie da i dui lati à rinfurzà a cooperazione, è espansione u stabilimentu bilaterale di valute lucali è riserve diversificate di valuta. Cina sustene e piattaforme di scambiu ecunomicu à livellu lucale cù l'Africa, prumove u sviluppu di parchi lucali è zoni di cooperazione economica è cummerciale cinese in Africa, è avanza a custruzzione di l'accessu di e regioni cintrali è occidentali di a Cina in Africa. Cina incuragisce e so imprese à espansione l'investimentu in Africa è impiegà u travagliu lucale, rispettendu pienamente u dirittu internaziunale, e leggi è i regolamenti lucali, i costumi è e credenze religiose, cumpiendu attivamente e responsabilità suciali, sustenendu a produzzione è a trasfurmazioni lucali in Africa, è aiutanu i paesi africani à ottene l'indipendenza. è u sviluppu durevule. A Cina hè disposta à firmà è implementà in modu efficace accordi bilaterali di promozione è facilitazione di l'investimentu per furnisce un ambiente cummerciale stabile, ghjustu è convenientu per l'imprese da Cina è Africa è salvaguardà a sicurità è i diritti legittimi è l'interessi di u persunale, i prughjetti è l'istituzioni. Cina sustene u sviluppu di e PMI africane è incuragisce l'Africa à fà un bonu usu di i prestiti speciali per u sviluppu di e PMI. I dui lati apprezzanu l'Alleanza di Responsabilità Soziale Corporativa di a Cina in Africa, chì implementa l'iniziativa "100 Companies, 1000 Villages" per guidà l'imprese cinesi in Africa per cumpiendu e so responsabilità suciali.

(16)Attachemu una grande impurtanza à i prublemi di finanziamentu di u sviluppu di l'Africa è chjamanu fermamente à l'istituzioni finanziarie internaziunali per allocanu più fondi à i paesi in via di sviluppu, cumprese e nazioni africane, è ottimisimu u prucessu di appruvazioni per furnisce fondi à l'Africa per rinfurzà a cunvenzione è l'equità di finanziamentu. Cina hè disposta à cuntinuà à sustene l'istituzioni finanziarie africane. L'Africa apprezza i cuntributi significativi di a Cina à a gestione di u debitu per i paesi africani, cumpresu u trattamentu di u debitu sottu u Quadru Cumunu di l'Iniziativa di Sospensione di u Serviziu di u Debitu G20 è a fornitura di $ 10 miliardi in diritti di prelievu speciale di l'IMF à i paesi africani. Chjamemu à l'istituzioni finanziarii internaziunali è i creditori cummirciali à participà à a gestione di u debitu africanu basatu nantu à i principii di "azzione cumuna, fardelu ghjustu", è à aiutà i paesi africani à affruntà sta questione critica. In questu cuntestu, u sustegnu à i paesi in via di sviluppu, cumpresa l'Africa, deve esse aumentatu per furnisce un finanziamentu assequible à longu andà per u so sviluppu. Ripetemu chì e valutazioni sovrane di i paesi in via di sviluppu, cumpresi quelli in Africa, affettanu i so costi di prestitu è ​​duveranu esse più obiettivi è trasparenti. Incuraghjemu a creazione di una agenza di qualificazione africana sottu u quadru di l'UA è u sustegnu di u Bancu Africanu di Sviluppu per creà un novu sistema di valutazione chì riflette l'unicità ecunomica di l'Africa. Chjamemu a riforma di i banche multilaterali di sviluppu per furnisce un finanziamentu cumplementariu di u sviluppu in i so mandati, cumprese l'aumentu di sussidi, finanziamentu preferenziale, è a creazione di novi strumenti di finanziamentu adattati à i bisogni di i paesi africani, per aiutà à ghjunghje l'ugettivi di sviluppu sustenibile.

III. L'iniziativa di sviluppu glubale cum'è un quadru strategicu per azioni cumune in u sviluppu Cina-Africa

(17)Semu impegnati à implementà l'Iniziativa di Sviluppu Globale è à impegnà attivamente in a cooperazione sottu stu quadru per custruisce partenarii d'alta qualità. L'Africa apprezza l'azzioni pruposte da a Cina in l'Iniziativa di u Sviluppu Globale per aiutà à espansione a produzzione alimentaria in Africa è incuragisce a Cina à aumentà l'investimentu agriculu è à approfondisce a cooperazione tecnologica. Accogliamu u gruppu "Amici di l'Iniziativa di Sviluppu Globale" è a "Rete di Centru di Promozione di u Sviluppu Globale" per spinghje a cumunità internaziunale per fucalizza nantu à i prublemi di sviluppu chjave per accelerà l'implementazione di l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile 2030 di l'ONU è per assicurà u successu di u futuru. Summits di l'ONU mentre affrontanu e preoccupazioni di i paesi in via di sviluppu. Accoltamu a creazione di u Centru di Dimostrazione di Cooperazione Cina-Africa (Etiopia)-UNIDO, destinatu à prumove u sviluppu ecunomicu in i paesi "Global South".

(18)Implementaremu inseme l'impurtante cunsensu ghjuntu à a riunione d'altu livellu nantu à "Industrializazione, Modernizazione Agricola è Sviluppu Verde: A Strada di Modernizazione". L'Africa apprezza u "Supportu per l'Iniziativa di Industrializazione Africana", u "Piano di Modernizazione Agricola Cina-Africa" ​​è u "Piano di Cuuperazione di Formazione di Talenti Cina-Africa" ​​annunziati in u Dialogu di i Leaders Cina-Africa 2023, postu chì queste iniziative si allineanu cù e priorità di l'Africa è cuntribuiscenu. à l'integrazione è u sviluppu.

(19)Sustemu i roli di u Centru di Cooperazione Ambientale Cina-Africa, u Centru di Cooperazione di Scienza è Economia Blu di l'Oceanu Cina-Africa, è u Centru di Cooperazione di Cuuperazione di Geoscienza Cina-Africa in a prumuzione di prughjetti cum'è u "Programma di l'Envoy Green China-Africa", "China". - Programma d'Innovazione Verde di l'Africa ", è u "Cinturiu di Luce Africana". Accoltamu u rolu attivu di u Partenariatu Energeticu Cina-Africa, cù a Cina chì sustene i paesi africani in un megliu usu di e fonti d'energia rinnuvevuli cum'è a fotovoltaica, l'energia idroelettrica è l'energia eolica. A Cina hà da espansione ulteriormente l'investimenti in prughjetti à bassa emissione, cumprese tecnulugii di risparmiu d'energia, industrie high-tech, è industrie verdi low-carbon, per aiutà i paesi africani à ottimisà e so strutture energetiche è industriali è sviluppà l'idrogenu verde è l'energia nucleare. Cina sustene l'operazione di u Centru di Resilienza è Adattamentu Climaticu AUDA-NEPAD.

(20)Per coglie l'opportunità storichi di a nova volta di rivoluzione tecnologica è di trasfurmazioni industriale, a Cina hè disposta à travaglià cù l'Africa per accelerà u sviluppu di e novi forze produttive, rinfurzà l'innuvazione tecnologica è a trasfurmazioni di rializazioni, è approfondisce l'integrazione di l'economia digitale cù u reale. ecunumia. Avemu da migliurà inseme a guvernanza di a tecnulugia globale è creà un ambiente di sviluppu tecnologicu inclusivu, apertu, ghjustu, ghjustu è non discriminatoriu. Enfatimu chì l'usu pacificu di a tecnulugia hè un dirittu inalienable cuncessu à tutti i paesi da u dirittu internaziunale. Sustemu a risoluzione di l'Assemblea Generale di l'ONU nantu à "Promozione di l'Usi Pacìfici di a Tecnulugia in a Sicurezza Internaziunale" è assicurendu chì i paesi in via di sviluppu godenu pienamente di u dirittu à l'usu pacificu di a tecnulugia. Elogiamu u cunsensu di l'Assemblea Generale di l'ONU nantu à a risoluzione "Rafforzamentu di a Cuuperazione Internaziunale nantu à u Cunsigliu di Capacità di Intelligenza Artificiale". L'Africa accoglie e pruposte di a Cina per l'"Iniziativa di Governanza di l'Intelligenza Artificiale Globale" è l'"Iniziativa Globale di Sicurezza di Dati" è apprezza i sforzi di a Cina per rinfurzà i diritti di i paesi in via di sviluppu in a governanza globale di AI, cibersigurtà è dati. A Cina è l'Africa accunsenu à travaglià inseme per affruntà l'abusu di l'IA per mezu di misure cum'è a creazione di codici di cumportamentu naziunali è u sviluppu di l'alfabetizazione digitale. Cridemu chì sia u sviluppu è a sicurità duveranu esse prioritizzati, cuntinuendu a ponte di a divisione digitale è di l'intelligenza, gestendu inseme i risichi, è esplorendu i quadri di governanza internaziunale cù l'ONU cum'è u canale principale. Accogliamu a Dichjarazione di Shanghai nantu à a Governanza di l'Intelligenza Artificiale Globale aduttata in a Cunferenza Mondiale di Intelligenza Artificiale in lugliu 2024 è a Dichjarazione di Consensu di l'AI Africana aduttata à u Forum d'Altu Livellu nantu à l'IA in Rabat in ghjugnu 2024.

IV. L'Iniziativa di Sicurezza Globale furnisce un momentu forte per azioni cumune da a Cina è l'Africa per mantene a pace è a sicurezza internaziunali

  1. Semu impegnati à sustene una visione di sicurezza cumuna, cumpleta, cooperativa è sustenibile è travaglià inseme per implementà l'Iniziativa di Sicurezza Globale è impegnà in una cooperazione preliminare in questu quadru. Implementaremu inseme l'impurtante cunsensu ghjuntu à a riunione d'altu livellu nantu à "Avvene versu un futuru di pace durabile è sicurezza universale per furnisce una fundazione solida per u sviluppu di mudernizazione". Semu dedicati à risolve i prublemi africani attraversu approcci africani è à avanzà l'iniziativa "Silencing the Guns in Africa" ​​inseme. A Cina hà da participà attivamente à i sforzi di mediazione è arbitrazione nantu à i hotspots regiunale à a dumanda di i partiti africani, cuntribuiscenu positivamente à ottene a pace è a stabilità in Africa.

Cridemu chì "l'Architettura Africana per a Pace è a Sicurezza" hè un quadru normativu putente è ideale per affruntà e sfide di pace è di sicurezza è e minacce in u cuntinente africanu è chjamanu a cumunità internaziunale per sustene stu quadru. L'Africa apprezza a Cina "Iniziativa di Pace è Sviluppu di u Cornu di l'Africa". Riaffirmemu u nostru impegnu à una stretta cooperazione in tematiche di pace è sicurezza africana in u Cunsigliu di Sicurezza di e Nazioni Unite per salvaguardà i nostri interessi cumuni. Enfatimu l'impurtanza di a pace è u rolu di l'operazioni di mantenimentu di a pace di e Nazioni Unite in u mantenimentu di a pace è di a sicurità internaziunale è africana. A Cina sustene l'assistenza finanziaria per l'operazioni di mantenimentu di a pace guidate da l'Africa sottu a Risoluzione 2719 di u Cunsigliu di Sicurezza di l'ONU. Elogiamu i sforzi di l'Africa per luttà contra a minaccia crescente di u terrurismu, in particulare in u Cornu di l'Africa è a regione Sahel, è chjamanu risorse globale di u terrurismu. per esse ulteriormente attribuiti à i paesi in via di sviluppu, assistendu e nazioni africane, in particulare quelli affettati da u terrurismu, à rinfurzà e so capacità di lotta à u terrurismu. Riaffirmemu u nostru impegnu à affruntà e novi minacce à a sicurezza marittima affrontate da i paesi africani custieri, cumbattendu i crimini organizzati transnaziunali cum'è u trafficu di droga, u trafficu d'arme è u trafficu umanu. Cina sustene u Pianu Nexus di Pace, Sicurezza è Sviluppu prupostu di AUDA-NEPAD è sustenerà l'implementazione di i piani cunnessi da u Centru di Ricostruzione è Sviluppu Post-Conflittu AU.

  1. Semu assai preoccupati per u severu disastru umanitariu in Gaza causatu da u recente cunflittu Israele-Palestina è u so impattu negativu nantu à a sicurità glubale. Chjamemu l'implementazione efficace di e risoluzioni pertinenti di u Cunsigliu di Sicurezza di l'ONU è di l'Assemblea Generale è un cessamentu di u focu immediatu. A Cina apprezza u rolu significativu di l'Africa in spinghje per a fine di u cunflittu di Gaza, cumpresi i sforzi per ottene un cessamentu di u focu, liberazione di ostaggi è aumentà l'aiutu umanitariu. L'Africa apprezza i sforzi sustanziali di a Cina per sustene a causa giusta di u populu palestinese. Riaffirmemu l'impurtanza critica di una suluzione cumpleta basata nantu à a "soluzione di dui stati", chì sustene l'istituzione di un statu palestinese indipendente cù a sovranità piena, basatu annantu à e fruntiere di u 1967 è cù Ghjerusalemme Est cum'è a so capitale, cunvivendu pacificamente cù Israele. Chjamemu u sustegnu à l'Agenzia di Soccorso è Opere di e Nazioni Unite per i Rifugiati di Palestina in u Vicino Oriente (UNRWA) per cuntinuà u so travagliu è evità i risichi umanitarii, pulitichi è di sicurezza chì puderanu nasce da ogni interruzzione o cessazione di u so travagliu. Sustemu tutti i sforzi chì conducenu à una risoluzione pacifica di a crisa in Ucraina. Chjamemu à a cumunità internaziunale per ùn riduce u sustegnu è l'investimentu in Africa per via di u cunflittu Israele-Palestina o a crisa di l'Ucraina, è di sustene attivamente i paesi africani in affruntà e sfide glubale cum'è a sicurezza alimentaria, u cambiamentu climaticu è e crisi energetiche.

V. L'iniziativa di civilisazione glubale dà vitalità à l'approfondimentu di u dialogu culturale è civilisazione trà Cina è Africa

  1. Semu impegnati à implementà l'Iniziativa di Civilizazione Globale, rinfurzendu i scambii culturali è prumove a cunniscenza mutuale trà i populi. L'Africa apprezza assai a pruposta di a Cina per a "Giornata Internaziunale di Dialogu di Civilizazione" à e Nazioni Unite è hè disposta à favurizà inseme per u rispettu di a diversità civilisazione, prumove i valori umani cumuni, valurizà l'eredità è l'innuvazione di e civiltà, è prumove attivamente scambi culturali è cooperazione. . A Cina apprezza assai l'annu tematicu 2024 di l'UA, "Educazione adattata per l'Africani di u 21u seculu: Custruì Sistemi d'Educazione Resilienti è Aumentà l'Iscrizzione in una Educazione Inclusiva, Permanente, di Alta Qualità in Africa", è sustene a mudernizazione di l'educazione in Africa per mezu di u "Sviluppu di Talenti Cina-Africa". Pianu di Cuuperazione ". Cina incuragisce l'imprese cinesi à rinfurzà a furmazione è l'opportunità educative per i so impiegati africani. A Cina è l'Africa sustenenu l'apprendimentu permanente è cuntinueghjanu à rinfurzà a cooperazione in u trasferimentu tecnologicu, l'educazione è u sviluppu di capacità, cultivendu inseme i talenti per a mudernizazione di u guvernu, u sviluppu ecunomicu è suciale, l'innuvazione tecnologica è a migliurà a vita di e persone. Aumenteremu i scambii è a cooperazione in l'educazione, a tecnulugia, a salute, u turisimu, u sportu, a ghjuventù, i prublemi di e donne, i think tanks, i media è a cultura, è rinfurzà a basa suciale per l'amicizia Cina-Africa. A Cina sustene i Ghjochi Olimpichi di a Ghjuventù 2026 chì si teranu in Dakar. Cina è Africa aumenteranu i scambii di persunale in a scienza è a tecnulugia, l'educazione, u cummerciu, a cultura, u turismu è altri campi.
  2. Elogiamu a publicazione cumuna di u "Cina-Africa Dar es Salaam Consensus" da studiosi da Cina è Africa, chì offre idee constructive nantu à affruntà e sfide glubale attuali è riflette un forte cunsensu nantu à i punti di vista Cina-Africa. Sustemu u rinfurzamentu di i scambii è a cuuperazione trà i think tanks di Cina è Africa è sparte e sperienze di sviluppu. Cridemu chì a cooperazione culturale hè un modu cruciale per rinfurzà u dialogu è a cunniscenza mutuale trà e diverse civiltà è culture. Incuragemu l'istituzioni culturali da a Cina è l'Africa à stabilisce relazioni amichevuli è rinfurzà i scambii culturali lucali è di basa.

VI. Revisione è prospettive nantu à u Forum di a Cooperazione Cina-Africa

  1. Dapoi u so stabilimentu in u 2000, u Forum per a Cooperazione Cina-Africa (FOCAC) s'hè focu annantu à ottene una prosperità cumuna è u sviluppu sustenibile per u populu di Cina è Africa. U mecanismu hè statu migliuratu continuamente, è a cuuperazione pratica hà datu risultati significativi, facendu una piattaforma unica è efficace per a cuuperazione Sud-Sud è dirigendu a cooperazione internaziunale cù l'Africa. Apprezzemu assai i risultati fruttuosi di l'azzioni di seguitu à i "Nove Prughjetti" pruposti à a 8a Conferenza Ministeriale di FOCAC in 2021, u "Piano d'Azione di Dakar (2022-2024)", a "Visione di Cooperazione Cina-Africa 2035", " è a "Dichjarazione di a cooperazione Cina-Africa nantu à u cambiamentu climaticu", chì anu prumuvutu u sviluppu di alta qualità di a cooperazione Cina-Africa.
  2. Elogiamu a dedizione è u travagliu eccezziunale di i ministri chì participanu à a 9a Conferenza Ministeriale di FOCAC. In cunfurmità cù u spiritu di sta dichjarazione, u "Foru per a Cooperazione Cina-Africa - Pianu d'Azzione di Pechino (2025-2027)" hè statu aduttatu, è a Cina è l'Africa continuanu à travaglià strettamente per assicurà chì u pianu d'azzione hè cumpletu è unanimu. implementatu.
  3. Ringraziemu u presidente Xi Jinping di a Republica Populare Chine è u presidente Macky Sall di u Senegal per a presidenza cumuna di u Summit di Pechino FOCAC 2024.
  4. Apprezzemu u Senegal per i so cuntributi à u sviluppu di u foru è e relazioni Cina-Africa durante u so mandatu cum'è co-presidente da 2018 à 2024.
  5. Ringraziemu u guvernu è u populu di a Republica Populare Chine per a so ospitalità calda è facilitazione durante u Summit FOCAC Beijing 2024.
  6. Accoltamu a Republica di u Congo per piglià a co-presidente di u foru da 2024 à 2027 è a Republica di Guinea Equatoriale per piglià u rolu da 2027 à 2030. Hè statu decisu chì a 10ª Conferenza Ministeriale di FOCAC si terrà in a Republica di u Congo in u 2027.

Tempu di post: 16-Sep-2024