Difficile di riduce i prezzi! U prezzu più altu di i moduli fotovoltaici hè 2,02 yuan / watt

Qualchi ghjorni fà, CGNPC hà apertu l'offerta per l'acquistu centralizatu di cumpunenti in 2022, cù una scala tutale di 8.8GW (offerta 4.4GW + riserva 4.4GW), è a data di consegna prevista di 4 offerte: 2022/6/30- 2022/12/10. Frà elli, affettatu da l'aumentu di u prezzu dimateriali di silicone, u prezzu mediu di i moduli bifaciali 540/545 in a prima è a seconda offerta hè 1.954 yuan/W, è u prezzu più altu hè 2.02 yuan/W. Precedentemente, u 19 di maghju, a China General Nuclear Power hà publicatu l'annu 2022modulu fotovoltaicuL'annunziu di l'offerta di l'acquistu centralizatu di u quadru di l'equipaggiu. U prughjettu hè divisu in 4 sezioni di offerta, chì copre una capacità di riserva tutale di 8.8GW.

L'8 di ghjugnu, a succursale di l'Industria di Siliciu di l'Associu di l'Industria di i Metalli Nonferrosi di Cina hà publicatu l'ultimu prezzu di transazzione di polisiliconu domesticu di qualità solare. In cunfrontu cù a settimana passata, i prezzi di transazzione di trè tippi di materiali di siliciu anu tornatu. À mezu à elli, u prezzu mediu di transazzione di l'alimentu compostu di cristalli unicu s'arrizzò à 267.400 yuan/ton, cù un massimu di 270.000 yuan/ton; u prezzu mediu di un materiale densu di cristallu singulu hè rializatu à 265 000 yuan / ton, cù un massimu di 268 000 yuan / ton; U prezzu hè ghjuntu à 262 300 yuan / ton, è u più altu era 265 000 yuan / ton. Questu hè dopu à l'ultimu nuvembre, u prezzu di u materiale di siliciu hà risuscitatu di novu à più di 270 000 yuan, è ùn hè micca luntanu da u prezzu più altu di 276 000 yuan / ton.

A filiera di l'industria di u siliciu hà rimarcatu chì sta settimana, tutte l'imprese di materiale di siliciu anu cumpletu i so ordini in u ghjugnu, è ancu alcune imprese anu firmatu ordini à a mità di lugliu. U mutivu perchè u prezzu di u materiale di siliciu cuntinueghja à cresce. Prima, l'imprese di produzzione di wafer di silicuu è l'imprese di espansione anu una forte vuluntà di mantene un altu ritmu di uperazione, è a situazione attuale di affruntà à cumprà materiali di silicuu hà causatu a dumanda di polysilicon solu per aumentà; secondu, a dumanda downstream cuntinueghja à esse forte. Ùn ci sò micca uni pochi di cumpagnie chì anu oversubscribed ordini in u ghjugnu di maghju, risultatu in una riduzione significativa di u equilibriu chì pò esse firmatu in u ghjugnu. Sicondu i dati divulgati da u Silicon Industry Branch, sta settimana, u prezzu di i wafers di silicium M6 era 5,70-5,74 yuan/piece, è u prezzu mediu di transazzione ferma à 5,72 yuan/piece; u prezzu di i wafers di silicium M10 era 6,76-6,86 yuan / pezza, è a transazzione hè stata U prezzu mediu hè mantinutu à 6,84 yuan / pezza; a gamma di prezzu di i wafers di siliciu G12 hè di 8,95-9,15 yuan/piece, è u prezzu mediu di transazzione hè mantinutu à 9,10 yuan/piece.

È PV InfolInk hà dettu chì in l'atmosfera di u mercatu induve l'offerta di materiali di siliciu hè in pocu tempu, u prezzu di l'ordini sottu cuntratti à longu andà trà i grandi fabricatori pò avè un ligeru scontu, ma hè sempre difficiule di impedisce à u prezzu medianu di cuntinuà à cresce. . Inoltre, "materiale di siliciu hè difficiule di truvà", è a situazione di l'offerta è a dumanda di u materiale di siliciu difficili di truvà ùn mostra micca segni di facilità. In particulare per a nova espansione di capacità in u prucessu di tiratura di cristalli, u prezzu di u materiale di silicuu in l'urìgine d'oltremare cuntinueghja à esse à una prima, chì hè più altu ch'è u prezzu di 280 yuan per kilogramu. Micca pocu cumuni.

Da una banda, u prezzu aumenta, da l'altra banda, l'ordine hè pienu. Sicondu a statistiche di l'industria di l'energia naziunale da ghjennaghju à aprili publicata da l'Amministrazione Energetica Naziunale u 17 di maghju. A generazione di energia fotovoltaica hè stata prima in a nova capacità installata cù 16.88GW, un incrementu annu di 138%. Frà elli, a nova capacità installata in aprile era di 3,67 GW, un incrementu annu di 110% è un incrementu di 56% in ogni mese. L'Europa hà impurtatu 16.7GW di prudutti di moduli chinesi in Q1, cumparatu cù 6.8GW in u stessu periodu di l'annu passatu, un aumentu annu di 145%; L'India hà impurtatu circa 10GW di moduli fotovoltaici in Q1, un incrementu di 210% annu annu, è u valore d'impurtazione aumentatu da 374% annu; è i Stati Uniti anu annunziatu ancu esenzioni per quattru paesi di l'Asia sud-est Dui anni di tariffu d'impurtazione nantu à i moduli fotovoltaici, a pista fotovoltaica accoglie parechji benefici.

In termini di capitale, da a fine di aprili, u settore fotovoltaicu hà cuntinuatu à rinfurzà, è l'ETF fotovoltaica (515790) hà rimbursatu più di 40% da u fondu. Da a fine di u 7 di ghjugnu, u valore tutale di u mercatu di u settore fotovoltaicu era di 2,839,5 miliardi di yuan. In u mesi passatu, un totale di 22 stock fotovoltaici sò stati compru netti da i fondi Northbound. Basatu annantu à un calculu approssimativu di u prezzu mediu di transazzione in a gamma, LONGi Green Energy è TBEA anu ricevutu una compra netta di più di 1 miliardi di yuan da i fondi Beishang, è l'azzioni Tongwei è Maiwei anu ricevutu una compra netta di più di 500 milioni di yuan da i fondi Beishang. . Western Securities crede chì, dapoi u 2022, u voluminu di prughjetti d'offerta di moduli hè splutatu, è a scala in ghjennaghju, marzu è aprili anu superatu 20GW. Da ghjennaghju à aprile 2022, u voluminu cumulativu di l'offerta di prughjetti fotovoltaici era 82,32 l, un aumentu annu di 247,92%. Inoltre, l'Amministrazione Naziunale di l'Energia prevede chì a nova rete fotovoltaica aghjunta ghjunghje à 108GW in 22 anni, è i prughjetti attuali in custruzzione ghjunghjeranu à 121GW. Assumindu chì u prezzu di cumpunenti in a seconda mità di l'annu hè sempre altu, hè stimatu cunservativu chì a capacità installata domestica ghjunghje à 80-90GW, è a dumanda di u mercatu domesticu hè forte. A dumanda fotovoltaica glubale hè cusì forte chì ùn ci hè micca speranza di riduce u prezzu di i moduli fotovoltaici in u cortu termini.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022