Cumu aghjunghje batterie à un sistema solare esistente legatu à a rete - DC Coupling

In una configurazione DC-coupled, l'array solare si cunnetta direttamente à u bancu di batterie via un controller di carica. Questa cunfigurazione hè tipica per i sistemi off-grid, ma pò ancu esse adattatu per setups legati à a rete chì utilizanu un inverter di stringa di 600 volti.

U controller di carica di 600V serve per rinfurzà i sistemi ligati à a rete cù batterie è pò esse integratu cù qualsiasi di i nostri centri di energia pre-cablati senza un controller di carica. Hè stallatu trà l'array PV esistente è l'inverter legatu à a rete, cun un interruttore manuale per basculà trà i modi grid-tie è off-grid. Tuttavia, ùn manca di prugrammabilità, chì richiede un cambiamentu fisicu per inizià a carica di a batteria.

Mentre l'inverter basatu in batterie pò ancu alimentà in modu autonomu l'apparecchi essenziali, l'array PV ùn caricarà micca e batterie finu à chì l'interruttore hè attivatu manualmente. Questu hè bisognu di a presenza in situ per inizià a carica solare, postu chì u scurdà di fà cusì pò esse risultatu in batterie drenate senza capacità di ricarica solare.

I vantaghji di l'accoppiamentu DC includenu a cumpatibilità cù una gamma più larga di inverter off-grid è di dimensioni di banca di batterie cumparatu cù l'accoppiamentu AC. Tuttavia, a so dipendenza da l'interruttori di trasferimentu manuale significa chì duvete esse dispunibule per inizià a carica PV, in casu chì u vostru sistema furnisce sempre energia di salvezza, ma senza rifornimentu solare.


Tempu di post: May-02-2024