Chì vene in mente quandu si sente parlà di a tecnulugia di batterie BC?
Per parechji, "alta efficienza è alta putenza" sò i primi pinsamenti. Vera à questu, i cumpunenti BC vantanu a più alta efficienza di cunversione trà tutti i cumpunenti basati in siliciu, avè stabilitu parechji record mundiali. Tuttavia, preoccupazioni cum'è "bassu rapportu bifacial" sò ancu nutate. L'industria percepisce i cumpunenti BC cum'è altamente efficienti, ma cù un rapportu bifacial più bassu, apparentemente più adattatu per a generazione di energia unilaterale, pruvucannu certi prughjetti per timore di riduce a produzzione generale di energia.
Eppuru, hè impurtante di ricunnosce i progressi chjave. Prima, i migliuramentu di a tecnulugia di prucessu anu permessu à i cumpunenti di a batteria BC per ottene rapporti di ritornu di 60% o più, chjudendu a distanza cù altre tecnulugia. Inoltre, micca tutti i prughjetti fotovoltaici realizanu più di un aumentu di 15% in a generazione posteriore; parechji vede menu di 5%, menu impactful chè presumitu. Malgradu a putenza di backside più bassa, i guadagni in front-sidepower ponu più cà cumpensà. Per i tetti di uguali dimensione, i cumpunenti di a batteria à doppia faccia BC ponu pruduce più elettricità. L'esperti di l'industria suggerenu di fucalizza più nantu à tematiche cum'è a degradazione di l'energia, i danni è l'accumulazione di polvera nantu à e superfici, chì ponu impactà significativamente a generazione di energia.
À a recente China (Shandong) New Energy and Energy Storage Application Expo, Longi Green Energy hà fattu un impattu significativu cù u lanciamentu di i so moduli di doppia vetru Hi-MO X6 pensati per sustene l'umidità è u calore, offrendu più scelte à u mercatu è rinfurzendu. adattabilità di i sistemi fotovoltaici à i climi cumplessi. Niu Yanyan, presidente di l'Azienda Distribuita di Longi Green Energy in Cina, hà enfatizatu l'impegnu di a cumpagnia di minimizzà i risichi potenziali per i clienti, postu chì e installazioni fotovoltaiche sò investimenti sustanziali. I risichi assuciati à l'ambienti umidi è caldi, spessu sottovalutati, ponu purtà à a corrosione di l'elettrodi in i moduli sottu à alta temperatura è umidità, causendu attenuazione PID è affettendu a generazione di energia di u ciclu di vita di i moduli.
I dati di l'Amministrazione Naziunale di l'Energia mostranu chì à a fine di u 2023, l'installazione fotovoltaica cumulativa in Cina hà righjuntu circa 609 GW, cù quasi 60% situati in zone costiere, vicinu à u mare o umide cum'è a Cina meridionale è a Cina sudoccidentale. In scenarii distribuiti, installazioni in spazii umidi cuntanu finu à u 77,6%. Ignorendu a resistenza di i moduli à l'umidità è u calore, chì permettenu u vapore d'acqua è a nebbia salina per l'erode, puderia degradà significativamente u rendiment di i moduli fotovoltaici annantu à l'anni, diminuendu i rendimenti previsti di l'investituri. Per affruntà sta sfida di l'industria, Longi hà sviluppatu i moduli resistenti à l'umidità è u calore à doppia vetru Hi-MO X6, ottenendu una svolta cumpleta da a struttura cellulare à l'imballu, assicurendu una generazione di energia efficiente è affidabile ancu in cundizioni umidi è calde, secondu Niu. Yanyan.
I moduli di doppia vetru Hi-MO X6 si distinguenu per a so eccellente resistenza à e cundizioni climatichi. U materiale di l'elettrodu di a batteria HPBC, privo di lega d'argentu-aluminiu, hè intrinsecamente menu propensu à reazzione elettrochimica. Inoltre, i moduli utilizanu una tecnica di film POE a doppia faccia, chì offre sette volte a resistenza à l'umidità di l'EVA, è impieganu una cola di sigillatura alta resistente à l'umidità per l'imballu, bluccà in modu efficace l'acqua.
I risultati di a prova da l'istituzione di terzu DH1000 anu revelatu chì in cundizioni di 85°A temperatura C è 85% umidità, l'attenuazione di i moduli era solu 0.89%, significativamente sottu à u standard di l'industria 5% di l'IEC (Cumissione Elettrotecnica Internaziunale). I risultati di e teste PID eranu notevolmente bassu à 1.26%, sostanzialmente superendu i prudutti di l'industria paragunabili. Longi dichjara chì i moduli Hi-MO X6 guidanu l'industria in termini di attenuazione, cù solu 1% di degradazione di u primu annu è una rata di degradazione lineale di solu 0,35%. Cù una guaranzia di putenza di 30 anni, i moduli sò guarantiti di mantene più di 88,85% di a so putenza di output dopu à 30 anni, benefiziu di un coefficient di temperatura di putenza ottimisatu di -0,28%.
Per dimustrà a resistenza di i moduli à l'umidità è u calore più vividamente, u staffu Longi hà immersu una estremità di un modulu in acqua calda più di 60.°C durante l'esposizione. I dati di prestazione ùn anu mostratu alcun impattu, illustrandu a robustezza di u pruduttu contr'à l'umidità è u calore cun un approcciu direttu. Lv Yuan, presidente di Longi Green Energy Distributed Business Product and Solutions Center, hà enfatizatu chì l'affidabilità hè un valore core di Longi, chì a priorisa per suprattuttu. Malgradu i sforzi rapidi di riduzzione di i costi di l'industria, Longi mantene standardi superiori in u spessore di wafer di siliciu, u vetru è a qualità di u quadru, ricusendu di cumprumissu à a sicurità per a competitività di i costi.
Niu Yanyan hà ancu evidenziatu a filusufìa di Longi di fucalizza nantu à a qualità di u produttu è di u serviziu nantu à a guerra di i prezzi, crede in furnisce valore à i clienti. Hè cunvinta chì i clienti, chì calculanu currettamente i ritorni, ricunnosceranu u valore aghjuntu: i prudutti di Longi puderanu esse un prezzu più altu di l'1%, ma l'aumentu di i rivinuti di a generazione di l'electricità puderia ghjunghje à 10%, un calculu chì ogni investitore apprezzà.
Sobey Consulting predice chì da u 2024, e installazioni fotovoltaiche distribuite in Cina ghjunghjeranu trà 90-100 GW, cù un mercatu ancu più largu à l'estero. I moduli Hi-MO X6 duppiu di l'umidità è resistenti à u calore, chì offrenu una efficienza più alta, una putenza è una degradazione più bassa, presentanu una opzione attraente per a crescente cumpetizione in u mercatu distribuitu.
Tempu di Postu: 28-Mar-2024