Riduzzione di u prezzu per u materiale di silicone N-Type di novu! 17 Cumpagnia Annunziate Piani di Mantenimentu

U 29 di maghju, a Branca di l'Industria di Siliciu di l'Associu di l'Industria di Metalli Nonferrosi Chine hà publicatu l'ultimi prezzi di transazzione per u polysilicon di qualità solare.

In a settimana passata:

Materiale di tipu N:U prezzu di a transazzione di 40 000-43 000 RMB/ton, cù una media di 41 800 RMB/ton, calata 2,79% settimana à settimana.
Siliciu granulare di tipu N:U prezzu di a transazzione di 37 000-39 000 RMB / ton, cù una media di 37 500 RMB / ton, senza cambiatu settimana à settimana.
Materiale di re-alimentazione monocristalina:U prezzu di a transazzione di 36.000-41.000 RMB / ton, cù una media di 38.600 RMB / ton, senza cambiatu settimana à settimana.
Materiale densu monocristallino:U prezzu di a transazzione di 34 000-39 000 RMB / ton, cù una media di 37 300 RMB / ton, senza cambiatu settimana à settimana.
Materiale di coliflore monocristalina:U prezzu di a transazzione di 31 000-36 000 RMB / ton, cù una media di 33 700 RMB / ton, senza cambiatu settimana à settimana.
Comparatu à i prezzi di u 22 di maghju, i prezzi di u materiale di silicone di sta settimana sò ligeramente calati. U prezzu mediu di transazzione di u siliciu di tippu N hè cascatu à 41,800 RMB / ton, una diminuzione settimanale di 2,79%. I prezzi per u siliciu granulare N-tipu è u materiale P-type sò stati relativamente stabili.

Sicondu Sohu Photovoltaic Network, u voluminu di l'ordine di u mercatu di u materiale di silicu cuntinuava à esse lento sta settimana, custituitu principalmente di picculi ordini. I feedback da e cumpagnie pertinenti indicanu chì, in risposta à i prezzi attuali di u mercatu, a maiò parte di l'imprese di materiale di silicone aduttenu una strategia di frenà e merchenzie è mantene pusizioni di prezzi fermi. À a fine di maghju, almenu nove cumpagnie, cumprese quattru pruduttori principali, anu iniziatu chjusi di mantenimentu. U ritmu di crescita di l'inventariu di materiale di siliciu hà rallentatu significativamente, cù una pruduzzione stimata di maghju di circa 180 000 tunnellate è livelli d'inventariu stabile à 280 000-300 000 tunnellate. A partesi di ghjugnu, tutte e cumpagnie di materiale di silicuu pianificanu o anu digià principiatu u mantenimentu, chì hè previstu di migliurà a situazione di l'offerta è a dumanda di u mercatu in un futuru vicinu.

À u recente Forum di Sviluppu di l'Industria di Polysilicon in China 2024, Duan Debing, un membru di u Cumitatu Permanente di u Cumitatu di u Partitu, Vice President, è Segretariu Generale di l'Associazione di l'Industria di Metalli Nonferrosi Chine, hà dichjaratu chì l'aumentu attuale di l'offerta di polisilicu hè significativamente più grande. chè a dumanda. A causa di i prezzi chì cascanu sottu à i costi di cash di tutte l'imprese, alcune cumpagnie anu postponatu i so scheduli di produzzione, cù a maiò parte di l'incrementi di capacità cuncentrati in a seconda mità di l'annu. A pruduzzione tutale di polisiliconu domesticu per l'annu hè prevista per esse 2 milioni di tunnellate. In u 2024, u mercatu deve fucalizza nantu à a riduzzione cuntinuu di i costi è a migliione di a qualità di polisilicu, u trasferimentu di capacità di produzzione di wafer, l'aspettativa di oversupply, è l'accelerazione di l'aghjustamenti di u layout di l'industria.

Mercatu di wafer:I prezzi sò stati stabili sta settimana. Sicondu i dati di Sohu Consulting, a produzzione di wafer in maghju era di circa 60GW, cù una diminuzione prughjettata in a produzzione di ghjugnu è una tendenza notevuli di diminuzione di l'inventariu. Siccomu i prezzi attuali di u materiale di silicone si stabilizzanu, i prezzi di i wafer sò ancu previsti à pocu à pocu.

Segmentu di batterie:I prezzi cuntinueghjanu à calà sta settimana, cù e batterie di tipu N videndu una caduta massima di 5,4%. Ricertamenti, i pruduttori di batterie anu cuminciatu à riduce gradualmente i piani di produzzione, cù alcune cumpagnie chì entranu in a fase di liquidazione di l'inventariu à a fine di u mese. A prufittuità di a bateria di u tipu P hà pocu ricuperatu, mentre chì e batterie di u tipu N sò vendute in perdita. Hè cresce chì cù l'attuali fluttuazioni di a dumanda di u mercatu downstream, u risicu di l'accumulazione di l'inventariu di batterie hè in crescita. I tariffi operativi sò previsti per cuntinuà à calà in u ghjugnu, è più cadute di prezzu sò pussibuli.

Segmentu di u modulu:I prezzi anu vistu una ligera diminuzione sta settimana. In una recente acquisizione di u quadru di Beijing Energy Group, u prezzu di l'offerta più bassu era 0,76 RMB / W, attinendu l'attenzione di l'industria diffusa. Tuttavia, secondu una cunniscenza approfondita di Sohu Photovoltaic Network, l'imprese fotovoltaiche mainstream speranu attualmente di stabilizzà i prezzi di u mercatu è evità l'offerta irrazionale. Per esempiu, in l'acquistu recente di moduli fotovoltaici 100MW da Shaanxi Coal and Chemical Industry Power Company in Xia County, l'offerta variava da 0,82 à 0,86 RMB/W, cù una media di 0,8374 RMB/W. In generale, i prezzi attuali di a catena di l'industria sò à i minimi storichi, cù una tendenza di fondu chjaru. Quandu a dumanda di stallazione downstream si ricupera, u spaziu di prezzu discendente per i moduli hè limitatu.


Tempu di posta: 03-03-2024