U materiale di siliciu hè cascatu per 8 anni consecutivi, è u gap di prezzu np hà allargatu di novu

U 20 dicembre, a succursale di l'Industria di Siliciu di l'Associu di l'Industria di i Metalli Nonferrosi Chine hà publicatu l'ultimu prezzu di transazzione di polysilicon di qualità solare.

A settimana passata:

U prezzu di transazzione di materiali di tipu N era 65 000-70 000 yuan / ton, cù una media di 67 800 yuan / ton, una diminuzione di settimana à settimana di 0,29%.

U prezzu di transazzione di materiali compositi monocristallini era 59 000-65 000 yuan/ton, cù una media di 61 600 yuan/ton, una diminuzione settimanale di 1,12%.

U prezzu di transazzione di materiali densi di cristalli unichi era 57 000-62 000 yuan / ton, cù una media di 59 500 yuan / ton, una diminuzione di settimana à settimana di 1,16%.

U prezzu di transazzione di u materiale di coliflore di cristallu unicu era 54 000-59 000 yuan / ton, cù una media di 56 100 yuan / ton, una diminuzione settimanale di 1,58%.

U prezzu di materiali n-tipu hè relativamente stabile sta settimana, mentri u prezzu di transazzione di materiali p-type cuntinueghja à calà, chì mostra una tendenza generale downward. Partendu da u ligame di materia prima, a diffarenza di prezzu di i prudutti np s'hè allargata.

Da ciò chì Sobi Photovoltaic Network hà amparatu, grazia à a crescente dumanda di u mercatu di cumpunenti n-tipu, u prezzu è a dumanda di materiali di siliciu n-tipu sò relativamente stabile, chì hè ancu favurèvule à prumove cumpagnie polysilicon per migliurà attivamente u rendiment di u produttu, in particulare The proporzione di materiale di silicone n-tipu in a pruduzzione hà superatu u 60% in certi grandi fabricatori. In cuntrastu, a dumanda di materiali di silicone di bassa qualità cuntinueghja à diminuisce, è i prezzi di u mercatu sò caduti, chì ponu esse più bassi di i costi di produzzione di certi fabricatori. Attualmente, a nutizia si sparse chì "una cumpagnia di polisilicu in Mongolia Interna hà cessatu a produzzione". Ancu s'ellu l'impattu nantu à l'approvvigionamentu di polisilicu in dicembre ùn era micca significativu, hà ancu sonatu l'alarma per e cumpagnie cunnesse per mette una nova capacità di produzzione in a produzzione è per aghjurnà a vechja capacità di produzzione per via di a tecnulugia.

Dati da l'Amministrazione Naziunale di l'Energia mostra chì da ghjennaghju à nuvembre di questu annu, a capacità di generazione di energia solare appena installata di u paese hà righjuntu 163,88 milioni di kilowatts (163,88GW), un aumentu annu di 149,4%. Frà elli, a nova capacità installata in nuvembre hà righjuntu 21.32GW, chì hè u listessu chì in dicembre in l'ultimi anni. U livellu di a nova capacità installata in un mese hè simile. Questu significa chì a fretta per installà i prudutti à a fine di u 2023 hè ghjunta, è a dumanda di u mercatu hè aumentata, chì furnisce un certu sustegnu per i prezzi in tutti i ligami di a catena industriale. A ghjudicà da i feedback da e cumpagnie pertinenti, i prezzi di i wafers è e batterie di siliciu sò stati relativamente stabili di pocu tempu, è a diferenza di prezzu per a dimensione hè diminuita. Tuttavia, u prezzu di i cumpunenti p-type hè sempre in calata, è l'impattu di l'offerta è a dumanda nantu à i prezzi ovviamente supera i fatturi di costu.

In quantu à l'offerta, l'offerta di i cumpunenti recenti hà vistu ripetutamente l'offerta mista di n è p cumpunenti, è a proporzione di cumpunenti n-tipu hè generalmente più altu di 50%, chì ùn hè micca unrelated à u narrowing di a diferenza di prezzu np. In u futuru, cum'è a dumanda di cumpunenti di batterie p-tipu diminuite è a capacità eccessiva s'intensifica, i prezzi di u mercatu ponu cuntinuà à falà è i scontri in i limiti di i costi anu ancu un certu impattu nantu à i prezzi upstream.

 


Tempu di post: Dec-22-2023