In a prima matina di u 15 di settembre, a Branca di l'Industria di Siliciu di l'Associu di l'Industria di Metalli Nonferrous di a Cina hà annunziatu l'ultimu prezzu di polisilicuu di qualità solare.
U prezzu di a transazzione di materiali N-tipu era 90,000-99,000 yuan / ton, cù una media di 92,300 yuan / ton, chì era u listessu cum'è u mese precedente.
U prezzu di transazzione di materiali compositi monocristallini era 78.000-87.000 yuan/ton, cù un prezzu mediu di 82.300 yuan/ton, è u prezzu mediu aumentatu da 0,12% settimana à settimana.
U prezzu di transazzione di materiali densi di cristalli unichi era 76.000-85.000 yuan / ton, cù un prezzu mediu di 80.400 yuan / ton, è u prezzu mediu aumentatu da 0.63% settimana à settimana.
U prezzu di a transazzione di u materiale di cavolfiore di cristallu unicu era 73,000-82,000 yuan / ton, cù un prezzu mediu di 77,600 yuan / ton, è u prezzu mediu aumentatu da 0,78% settimana à settimana.
Questu hè u nuvimu aumentu generale di i prezzi di polisilicu da lugliu.
In cunfrontu cù u prezzu di u 6 di sittembri, hè statu trovu chì l'aumentu di u prezzu di i materiali di siliciu sta settimana era chjucu. Frà elli, u prezzu più bassu di u materiale di silicuu p-tipu restava invariatu, è u prezzu più altu hè aumentatu ligeramente da 1 000 yuan / ton, chì mostra una ligera tendenza in crescita in generale; u prezzu di u materiale di silicone n-tipu fermu stabile dopu à 10 aumenti consecutivi, chì permette ancu à tutti di vede a nova realizazione di l'offerta è a dumanda. A speranza di equilibriu.
Dopu avè cumunicatu cù l'imprese pertinenti, avemu amparatu chì ci hè stata una ligera riduzzione in a produzzione di cumpunenti recentemente, è i pruduttori integrati anu datu priorità à utilizà a so propria capacità di produzzione di batterie, risultatu in una surplus di prudutti da cumpagnie di batterie specializate è in una diminuzione di u prezzu di circa. 2 centesimi / W, chì hà suppressatu a decadenza di silicium à una certa misura. U ligame di wafer aumenta a motivazione per a pianificazione di a produzzione, suppressendu cusì l'aumentu cuntinuu di u prezzu di i materiali di silicone. Cridemu chì u prezzu di i materiali di siliciu hè statu principarmenti stabile in un futuru vicinu, è pò solu fluttuà pocu; ùn ci hè micca l'uppurtunità di aghjustà u prezzu di i wafers di siliciu in u cortu termini, ma duvemu attentu à i cambiamenti successivi in l'offerta è a dumanda è attente à a pussibilità di diminuite di u prezzu di l'inventariu.
A ghjudicà da l'offerte vittorie recenti per i cumpunenti, i prezzi sò sempre in u fondu è fluttuanu pocu, a pressione di u costu hè sempre evidenti, è ci hè una "inversione". L'imprese integrate cuntinueghjanu à mantene un vantaghju di costu di 0,09-0,12 yuan/W. Cridemu chì i prezzi di u modulu attuale sò vicinu à u fondu è anu toccu a linea di prufittu è perdita di certi fabricatori. L'imprese di sviluppu ponu accumpagnà quantità adatte nantu à a premisa di cunfirmà a qualità di u produttu, a garanzia dopu a vendita, etc.
Tempu di post: 16-Sep-2023