A prima struttura di cabina di cimentu per u più grande prughjettu di almacenamentu di energia elettrochimica d'oltremare di a Cina hè stata finita.

Ricertamenti, u cimentu di cimentu per a struttura iniziale di a cabina di u prughjettu di a centrale di almacenamento d'energia 150 MW / 300 MWh in Andijan Region, Uzbekistan, custruitu da Central Southern China Electric Power Design Institute Co., Ltd. cum'è l'appaltatore EPC, hè statu finitu cù successu. .

Stu prughjettu utilizza batterie di fosfatatu di ferru di litiu per u almacenamentu di energia elettrochimica, cun un sistema di almacenamentu di energia 150 MW / 300 MWh. L'intera stazione hè divisa in 8 zone di almacenamento, cumpresi un totale di 40 unità di almacenamento. Ogni unità include 1 cabina di trasformatore di spinta prefabbricata è 2 cabine di batterie prefabbricate. U PCS (Power Conversion System) hè stallatu in a cabina di a bateria. A stazione include 80 cabine di batterie di almacenamento cù una capacità di 5 MWh ognunu è 40 cabine prefabbricate di trasformatori di spinta cù una capacità di 5 MW ognunu. Inoltre, un novu trasformatore di boost di almacenamiento d'energia 220 kV hè custruitu 3,1 chilometri à sud-est di a substazione 500 kV in a regione Andijan.

U prugettu adopra a subcontratazione di a custruzzione civile in Uzbekistan, affruntendu sfide cum'è barriere linguistiche, differenze in u disignu, i normi di custruzzione è i cuncetti di gestione, tempi lunghi di acquisti è sdoganamenti per l'equipaggiu cinese, diversi fattori chì influenzanu u calendariu di u prugettu, è difficultà in a gestione di u prugettu. Dopu à u prugettu cuminciatu, u dipartimentu di prughjettu EPC di Central Southern China Electric Power meticulosamente urganizata è pianificatu, assicurendu un prugressu ordinatu è stabile, creendu cundizioni favurevuli per ghjunghje u scopu di u prugettu. Per assicurà u prugressu, a qualità è a sicurità di u prughjettu cuntrullabile, u squadra di u prughjettu hà implementatu a gestione di a custruzzione "residente" in situ, furnisce guida, spiegazioni è furmazione pratica à e squadre di prima linea, risponde à e dumande, è clarificà i disegni è i prucessi di custruzzione. Anu implementatu i piani di ogni ghjornu, settimanale, mensili è tappe; divulgazioni di cuncepimentu urganizata, recensioni di disegnu, è divulgazioni tecniche di sicurità; piani preparati, riveduti è riportati; tenute riunioni regularmente settimanali, mensili è speciali; è realizatu inspezioni settimanali (mensile) di sicurezza è qualità. Tutte e prucedure seguitanu strettamente u sistema di "autoispezione di trè livelli è accettazione di quattru livelli".

Stu prughjettu face parte di u primu gruppu di prughjetti elencati in u foru di u summit di l'iniziativa "Belt and Road" per u decimu anniversariu è a cooperazione di capacità di produzzione Cina-Uzbekistan. Cù un investimentu tutale di 944 milioni di yuan, hè u più grande prughjettu di almacenamentu di energia elettrochimica in unità unica investitu oltremare da a Cina, u primu prughjettu di almacenamentu di energia elettrochimica in griglia per inizià a custruzzione in Uzbekistan, è u primu prughjettu d'investimentu d'investimentu di almacenamentu di energia di China Energy Construction à l'estero. . Una volta finitu, u prughjettu furnisce a rete elettrica di l'Uzbekistan cù una capacità di regulazione di 2,19 miliardi di kWh, rendendu l'alimentazione più stabile, sicura è più sufficiente, injecting nova vitalità in u sviluppu ecunomicu è di sussistenza lucale.


Postu tempu: Jul-05-2024