Ailika presenta u campu d'applicazione di a generazione di energia solare

1. L'energia solare per l'utilizatori: i picculi fonti di energia chì varienu da 10-100w sò usati per l'usu di u putere ogni ghjornu in i zoni remoti senza putere, cum'è altiplani, isuli, spazii pastori, posti di fruntiera è altre vita militare è civile, cum'è l'illuminazione. , TV, radio recorder, etc.;Sistema di generazione d'energia cunnessu à a rete di u tettu di famiglia 3-5kw;Pompa d'acqua fotovoltaica: per l'acqua potabile è l'irrigazione di pozzi d'acqua profonda in regioni senza elettricità.

2. Trasportu: cum'è luci di navigazione, luci di signali di trafficu / ferrovia, luci di signali di trafficu / signali di trafficu, lampi di strada, luci d'ostaculi d'altitudine, cabine telefoniche wireless expressway / ferrovia, fornitura di energia per spostamenti di strada senza assistenza, etc.

3. Campu di cumunicazione / cumunicazione: stazione di relay di microonde senza assistenza solare, stazione di mantenimentu di cable otticu, sistema di trasmissione / cumunicazione / paginazione;Sistema fotovoltaicu di telefuninu di trasportatore rurale, piccula macchina di cumunicazione, suldati alimentazione GPS.

4. Petroleum, oceanu è meteorulugia: sistema di energia solare di prutezzione catodica di pipeline di petroliu è porta di reservoir, fornitura di energia domestica è d'emergenza di piattaforma di perforazione di petroliu, equipamentu di rilevazione di l'oceanu, equipamentu d'osservazione meteorologica / idrologica, etc.

5. Fornitura d'energia per lampade domestiche: cum'è lampada di cortile, lampadina di strada, lanterna di manu, lampada di campeghju, lampada di alpinismo, lampade di pesca, lampa di luce nera, lampa di taglio di colla, lampa di risparmiu d'energia, etc.

6. Centrale fotovoltaica: centrale fotovoltaica indipendente 10kw-50mw, stazione di energia cumplementaria ventu-solare (diesel), diverse stazioni di ricarica di grandi parcheggi, etc.

7. L'architettura solare: cumminendu a generazione di energia solare cù i materiali di custruzzione per fà futuri grandi edifizii à ottene l'autosufficienza in l'electricità hè una direzzione maiò di sviluppu in u futuru.

8. Altri campi includenu: currispundenza cù l'automobile: vittura solare / vittura elettrica, equipamentu di carica di batterie, aria condizionata di l'automobile, ventilatore di ventilazione, scatula di bevande fresche, etc.;Sistema di generazione di energia rinnuvevule per a produzzione di l'idrogenu solare è a pila di combustibile;Fornitura di energia per l'equipaggiu di desalinizazione di l'acqua di mare;Satelliti, navi spaziali, centrali solari spaziali, etc.


Tempu di Postu: Dec-17-2020