A casa a suluzione di cuncepimentu di u rapportu di putenza DC / AC

In u disignu di u sistema di stazione di energia fotovoltaica, u rapportu di a capacità installata di i moduli fotovoltaici à a capacità nominale di l'inverter hè u rapportu DC / AC Power.

Chì hè un parametru di disignu assai impurtante. In u "Standard di Efficienza di Sistema di Generazione di Energia Fotovoltaica" publicatu in 2012, u rapportu di capacità hè cuncepitu secondu 1: 1, ma per via di l'influenza di e cundizioni di luce è di a temperatura, i moduli fotovoltaici ùn ponu micca ghjunghje à u putenza nominali a maiò parte di u tempu, è l'inverter in fondu Tutti sò in esecuzione à menu di capacità piena, è a maiò parte di u tempu hè in u stadiu di capacità di perdi.

In u standard publicatu à a fine di uttrovi 2020, u rapportu di capacità di e centrali fotovoltaiche hè stata liberalizata cumplettamente, è u rapportu massimu di cumpunenti è inverter hà righjuntu 1,8: 1.U novu standard aumenterà assai a dumanda domestica di cumpunenti è inverter.Pò riduce u costu di l'electricità è accelerà l'arrivu di l'era di a parità fotovoltaica.

Stu documentu hà da piglià u sistema fotovoltaicu distribuitu in Shandong cum'è un esempiu, è analizà da a perspettiva di a putenza di output attuale di i moduli fotovoltaici, a proporzione di perdite causate da over-provisioning, è l'ecunumia.

01

A tendenza di over-provisioning di pannelli solari

Attualmente, a supervisione media di e centrali fotovoltaiche in u mondu hè trà 120% è 140%.U mutivu principalu di u sopraprovisioning hè chì i moduli PV ùn ponu micca ghjunghje à a putenza di punta ideale durante l'operazione attuale.I fatturi chì influenzanu include:

1). Intensità di radiazione insufficiente (inguernu)

2). Temperature ambiante

3) .Dirt è Dust Blocking

4). L'orientazione di u modulu solare ùn hè micca ottimale in tuttu u ghjornu (i parentesi di seguimentu sò menu di un fattore)

5). Attenuazione di u modulu solare: 3% in u primu annu, 0,7% annu dopu

6).Matching pèrdite in è trà strings di moduli sulari

Soluzione di disignu AC Power Ratio 1

Curve di generazione di energia ogni ghjornu cù sferenti rapporti di over-providing

Nta l'ultimi anni, u rapportu di over-provisioning di sistemi fotovoltaici hà dimustratu una tendenza crescente.

In più di i motivi per a perdita di u sistema, u più decadenza di i prezzi di i cumpunenti in l'ultimi anni è a migliione di a tecnulugia di l'inverter anu purtatu à un aumentu di u nùmeru di stringhe chì ponu esse cunnessi, rendendu più di più è più economicu. , L'over-provisioning di cumpunenti pò ancu riduce u costu di l'electricità, migliurà cusì u ritmu internu di u ritornu di u prugettu, cusì a capacità anti-risicu di l'investimentu di u prugettu hè aumentata.

Inoltre, i moduli fotovoltaici d'alta putenza sò diventati a tendenza principale in u sviluppu di l'industria fotovoltaica in questa tappa, chì aumenta ancu a pussibilità di over-provisioning di cumpunenti è l'aumentu di a capacità installata fotovoltaica domestica.

Basatu nantu à i fattori di sopra, over-provisioning hè diventatu a tendenza di u disignu di prughjettu fotovoltaicu.

02

Generazione di energia è analisi di costu

Pigliendu a centrale fotovoltaica domestica 6kW investita da u pruprietariu per esempiu, sò selezziunati i moduli LONGi 540W, chì sò cumunamenti usati in u mercatu distribuitu.Hè stimatu chì una media di 20 kWh d'electricità pò esse generata per ghjornu, è a capacità annuale di generazione di energia hè di circa 7300 kWh.

Sicondu i paràmetri elettrici di i cumpunenti, u currente di travagliu di u puntu di travagliu massimu hè 13A.Sceglite l'inverter mainstream GoodWe GW6000-DNS-30 nantu à u mercatu.U currente di input massimu di stu inverter hè 16A, chì pò adattà à u mercatu attuale.cumpunenti high currenti.Pigliendu u valore mediu di 30 anni di a radiazione tutale annuale di e risorse luminose in a cità di Yantai, a pruvincia di Shandong, cum'è riferimentu, sò stati analizati diversi sistemi cù sferenti proporzioni di sovrapporzioni.

2.1 efficienza di u sistema

Da un latu, over-provisioning aumenta a generazione di energia, ma da l'altra banda, per via di l'aumentu di u nùmeru di moduli solari da u latu DC, a perdita di i moduli solari in a corda solare è a perdita di i moduli solari. Aumentu di a linea DC, cusì ci hè un rapportu di capacità ottimali, maximizà l'efficienza di u sistema.Dopu a simulazione PVsyst, l'efficienza di u sistema pò esse ottenuta in diverse proporzioni di capacità di u sistema 6kVA.Cum'è mostra in a tavula sottu, quandu u rapportu di capacità hè di circa 1,1, l'efficienza di u sistema righjunghji u massimu, chì significa ancu chì a rata d'utilizazione di i cumpunenti hè u più altu in questu tempu.

Soluzione di disignu AC Power Ratio 2

Efficienza di u sistema è generazione di energia annuale cù diversi rapporti di capacità

2.2 generazione di energia è rivenuti

Sicondu l'efficienza di u sistema in diverse proporzioni di over-provisioning è u tassu di decadenza teorica di i moduli in 20 anni, pò esse ottenuta a generazione di energia annuale sottu diverse proporzioni di capacità-provisioning.Sicondu u prezzu di l'electricità nantu à a rete di 0.395 yuan/kWh (u prezzu di l'electricità di riferimentu per u carbone desulfurizatu in Shandong), i rivenuti annuali di vendita di l'electricità sò calculati.I risultati di u calculu sò indicati in a tavula sopra.

2.3 Analisi di u costu

U costu hè ciò chì l'utilizatori di i prughjetti fotovoltaici di a casa sò più preoccupati. À mezu à elli, i moduli fotovoltaici è l'inverter sò i materiali di l'equipaggiu principali, è altri materiali ausiliarii cum'è supporti fotovoltaici, apparecchi di prutezzione è cavi, è ancu i costi di stallazione per u prugettu. construction.In più, utilizatori dinù bisognu di cunsiderà u costu di mantene centrale fotovoltaic.U costu mediu di mantenimentu conta circa 1% à 3% di u costu tutale d'investimentu.In u costu tutale, i moduli fotovoltaici cuntenenu circa 50% à 60%.Basatu annantu à l'articuli di spesa di costu sopra, u prezzu attuale di l'unità di costu fotovoltaicu di a casa hè apprussimatamente cum'è mostra in a tabella seguente:

Soluzione di disignu AC Power Ratio 3

Costu stimatu di Sistemi PV Residenziale

A causa di e diverse proporzioni di over-provisioning, u costu di u sistema varierà ancu, cumpresi cumpunenti, parentesi, cables DC è tariffi di stallazione.Sicondu a tavula sopra, u costu di e diverse proporzioni di over-provisioning pò esse calculatu, cum'è mostra in a figura sottu.

Soluzione di disignu AC Power Ratio 4

Costi di u Sistema, Beneficii è Efficienze sottu Sferenti Rapporti di Overprovisioning

03

Analisi di benefici incrementali

Pò esse vistu da l'analisi di sopra chì, ancu s'è a generazione di energia annuale è l'ingudu aumenteranu cù l'aumentu di u rapportu di over-provisioning, u costu d'investimentu hà ancu cresce.Inoltre, a tavula di sopra mostra chì l'efficienza di u sistema hè 1,1 volte più Best when paired.Therefore, da un puntu di vista tecnicu, un 1,1x overweight hè ottimali.

Tuttavia, da a perspettiva di l'investituri, ùn hè micca abbastanza per cunsiderà u disignu di sistemi fotovoltaici da una perspettiva tecnica.Hè ancu necessariu analizà l'impattu di l'allocazione eccessiva nantu à i redditi d'investimentu da una perspettiva ecunomica.

Sicondu u costu di l'investimentu è u redditu di generazione di energia sottu à e diverse ratio di capacità sopra, ponu esse calculati u costu kWh di u sistema per 20 anni è a tarifa interna di ritornu prima di l'impositu.

Soluzione di disignu AC Power Ratio 5

LCOE è IRR sottu diversi rapporti di overprovisioning

Comu pò esse vistu da a figura sopra, quandu u rapportu di allocazione di capacità hè chjuca, a generazione di energia è i rivenuti di u sistema aumentanu cù l'aumentu di u rapportu di allocazione di capacità, è l'aumentu di i rivenuti in questu mumentu pò copre u costu extra per via di più. allocation.When u rapportu di capacità hè troppu grande, u tassu internu di ritornu di u sistemu gradualmenti diminuisce per via di fattori cum'è l 'aumentu graduali in u limitu putenza di a parti aghjuntu è l 'aumentu di perdita linea.Quandu u rapportu di capacità hè 1,5, a tarifa interna di ritornu IRR di l'investimentu di u sistema hè u più grande.Dunque, da un puntu di vista ecunomicu, 1.5: 1 hè u rapportu di capacità ottimali per stu sistema.

Per mezu di u stessu metudu cum'è sopra, u rapportu di capacità ottimali di u sistema in diverse capacità hè calculatu da a perspettiva di l'ecunumia, è i risultati sò i seguenti:

Soluzione di disignu AC Power Ratio6

04

Epilogu

Utilizendu i dati di risorsa solare di Shandong, in e cundizioni di diverse proporzioni di capacità, hè calculata a putenza di u modulu fotovoltaicu chì ghjunghje à l'inverter dopu a perdita.Quandu u rapportu di capacità hè 1,1, a perdita di u sistema hè a più chjuca, è a rata d'utilizazione di i cumpunenti hè u più altu in questu tempu. Tuttavia, da un puntu di vista ecunomicu, quandu u rapportu di capacità hè 1,5, l'ingressu di i prughjetti fotovoltaici hè u più altu. .Quandu si cuncepisce un sistema fotovoltaicu, ùn deve esse cunsideratu micca solu a rata d'utilizazione di cumpunenti sottu fatturi tecnichi, ma ancu l'ecunumia hè a chjave per u disignu di u prugettu.Per mezu di u calculu ecunomicu, u sistema 8kW 1.3 hè u più ecunomicu quandu hè over-provisioned, u sistema 10kW 1.2 hè u più ecunomicu quandu hè over-provisioned, è u sistema 15kW 1.2 hè u più ecunomicu quandu hè over-provisioned. .

Quandu u stessu metudu hè utilizatu per u calculu ecunomicu di a ratio di capacità in l'industria è u cummerciu, per via di a riduzione di u costu per watt di u sistema, u rapportu di capacità economicamente ottimali serà più altu.Inoltre, per ragioni di u mercatu, u costu di i sistemi fotovoltaici variarà ancu assai, chì affetterà ancu assai u calculu di u rapportu di capacità ottimali.Questu hè ancu u mutivu fundamentale perchè parechji paesi anu liberatu restrizioni à u rapportu di capacità di cuncepimentu di sistemi fotovoltaici.


Tempu di Postu: 28-sep-2022