Cumu pruduce pannelli solari?

Fundata in u 2009, Alicosolar fabrica cellule solari, moduli è sistemi di energia solare, principalmente impegnati in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di moduli PV;e stazioni di energia è i prudutti di u sistema, ecc. U so spedizioni cumulative di moduli PV anu superatu 80GW.

Dapoi u 2018, Alicosolar espande l'affari include u sviluppu di prughjetti solari PV, finanziamentu, cuncepimentu, custruzzione, operazioni è gestione, è soluzioni d'integrazione di sistema one-stop per i clienti.Alicosolar hà cunnessu più di 2,5 GW di centrali solari à a reta in u mondu.

10

A nostra buttrega di travagliu

11

U nostru magazzinu

Tutte e cellule solari di qualità A, esentate da l'ispezione

12

Passu 1-Laser Scribling, aumenta significativamente a pruduzzioni di wafer per unità di massa

13

Passu 2-Saldatura di corda

Intantu-Laminating AR rivestimentu vetru temperatu, EVA è tandu pila alta attesa

14

Passu 3-Macchina di scrittura autumàticu nantu à vetru attesa è EVA

Step 4-Laminated welding è Lamination.

Aduprà una macchina di saldatura Laminated (utensili di saldatura differente per e cellule di diverse dimensioni) per saldare u mediu è e duie estremità di a stringa di cellula digitata rispettivamente, è eseguisce u posizionamentu di l'imaghjini, è poi aghjunghje automaticamente a cinta à alta temperatura per u posizionamentu.

Passu 5-U filu di batteria, vetru, EVA, è backplane sò disposti secondu un certu livellu è pronti per a laminazione. (Livellu di posa: da u fondu à a cima: vetru, EVA, batteria, EVA, fibra di vetru, backplane).

15

Step 6-Apparizione è EL Test

cuntrollà s'ellu ci sò picculi bugs, s'ellu a batterie hè cracked, mancanti anguli, cellula etc.Unqualified sarà torna.

Step 7-Laminated

U vetru dispostu / stringa di batteria / EVA / back sheet pre-press flussu automaticamente in u laminatore, è l'aria in u modulu serà pompata fora da l'aspiratore, è dopu l'EVA serà funnutu da u riscaldamentu per ligà a batteria, u vetru è fogliu di daretu inseme, è infine caccià l'assemblea per rinfriscà.U prucessu di laminazione hè un passu chjave in a produzzione di cumpunenti, è a temperatura di laminazione è u tempu di laminazione sò determinate secondu e proprietà di EVA.U tempu di ciculu di laminazione hè di circa 15 à 20 minuti.A temperatura di curazione hè 135 ~ 145 ° C.

Cuntrolli di prucessu primariu: bolle d'aria, graffii, foschi, bulges è splinter

Step 8-Module Process Framing

Dopu a laminazione, i pezzi laminati scorri à u quadru, è u muru internu di u muru internu hè automaticamente perforatu dopu à a pusizione di a macchina, è u quadru automaticu hè perforatu è muntatu nantu à u laminatore.I cantoni di i cumpunenti sò convenienti per a stallazione di l'ingegneria.

Cuntrolli principali di u prucessu: fossa, scratch, scratch, cola spills nantu à u fondu, bolle d'installazione è mancanza di cola.

Passu 9 - Solidità

I cumpunenti cù u quadru è a scatula di junction installata in u canali di fronte sò messi in a linea di curazione attraversu a macchina di trasferimentu.U scopu principale hè di curà u sigillante injected quandu u quadru è a scatula di junction sò stallati, per rinfurzà l'effettu di sigillatura è prutegge i cumpunenti da l'ambienti esterni duru sussegwente.influenze.

Cuntrolli principali di u prucessu: tempu di curazione, temperatura è umidità.

Passu 10 - Pulizia

U quadru di cumpunenti è a scatula di giunzione chì esce da a linea di curazione sò stati cumpletamente liati, è u sigillante hè statu ancu guaritu.Attraversu a macchina di rotazione di 360 gradi, u scopu di pulizziari i lati davanti è daretu di l'assemblea nantu à a linea di assemblea hè rializatu.Hè cunvenutu per imballà in i schedari dopu à a prossima prova.

U cuntrollu di u prucessu principale: graffi, scratch, corpi straneri.

Passu 11 - Test

Misura i parametri di prestazione elettrica per determinà u livellu di cumpunenti.Test LV - misura i parametri di prestazione elettrica per determinà u gradu di u cumpunente.


Tempu di post: Jul-28-2022