I prezzi di Polysilicon sò stabili, è i prezzi di i cumpunenti ponu cuntinuà à cresce!

U 25 di maghju, u ramu di siliciu di a China Nonferrous Metals Industry Association hà annunziatu l'ultimu prezzu di polysilicon di qualità solare.

visualizazione di dati

● u prezzu di transazzione di l'alimentazione di un cristallu unicu hè 255000-266000 yuan / ton, cù una media di 261100 yuan / ton

● u prezzu di a transazzione di un solu cristallu compactu hè RMB 25300-264000 / ton, cù una media di RMB 258700 / ton 

● u prezzu di transazzione di cavolfiore unicu cristallu hè 25000-261000 yuan / ton, cù una media di 256000 yuan / ton 

Questa hè a seconda volta questu annu chì i prezzi di polisilicu sò flat.

664917a9

Sicondu i dati publicati da a filiera di l'industria di u siliciu, i prezzi più altu, più bassu è mediu di tutti i tipi di materiali di siliciu sò cunsistenti cù quelli di a settimana passata.Hè revelatu chì l'imprese di polisiliconu ùn anu micca un inventariu o ancu un inventariu negativu, è a pruduzzione risponde principarmenti à a consegna di ordini longu, cù solu uni pochi di ordini loose di prezzu altu.

 

In quantu à l'offerta è a dumanda, sicondu i dati publicati prima da u ramu di l'industria di silicu, a catena di supply polysilicon in u ghjugnu hè prevista per esse 73000 tunnellate (produzione domestica di 66000 tunnellate è impurtazione di 7000 tunnellate), mentri a dumanda hè ancu di circa 73000 tunnellate, mantenendu un equilibriu strettu.

 

Siccomu sta settimana hè l'ultima citazione in maghju, u prezzu di l'ordine longu in u ghjugnu hè basicamente chjaru, cù un mesi annantu à l'aumentu di circa 2,1-2,2%.

 

Dopu avè cumunicatu cù l'imprese pertinenti, a reta di soby PV crede chì u prezzu di i wafers di siliciu di grande dimensione (210/182) pò esse piatta o ligeramente aumentate per via di l'aumentu insignificante di materiali di siliciu, mentre chì u prezzu di 166 è altri wafers di siliciu di dimensioni tradiziunali. pò cresce più significativamente dopu chì l'inventariu hè cunsumatu per via di a riduzzione di l'equipaggiu di produzzione (aghjurnà à 182 o deterioramentu di l'attivu).Quandu hè trasmessu à a fine di a bateria è di u modulu, l'aumentu di grande scala hè prevista per esse micca più di 0,015 yuan / w, è ci hè una grande incertezza in i prezzi di 166 è 158 batterie è moduli.

 

Da l'apertura di l'offerta di i cumpunenti recenti è i prezzi di l'offerta vincente, i prezzi di i cumpunenti furniti in u terzu è u quartu trimestre ùn pò micca esse più bassu di quelli in u sicondu trimestre, chì significa chì i prezzi di i cumpunenti fermanu altu in a seconda mità di l'annu.Ancu in u quartu trimestre, quandu a capacità di produzzione di materiale di siliciu hè relativamente abbundante, hè difficiule per i prezzi di i cumpunenti domestici à calà significativamente per via di l'impattu di l'ordine di prezzi elevati in u mercatu d'oltremare, a cunnessione di rete centralizzata di grandi prughjetti domestici è altri fattori. .


Tempu di post: 30-May-2022