U materiale di silicone hè cascatu sottu à 200 RMB per a prima volta, perchè hè u crucible più prufittu?

U prezzu di polysilicon hè cascatu sottu à 200 yuan / kg, è ùn hè micca dubbitu chì hè intrutu in un canali discendente.

In u marzu, l'ordine di i pruduttori di moduli eranu pieni, è a capacità installata di i moduli crescerà ligeramente in April, è a capacità installata cumencia à accelerà durante l'annu.

In quantu à a catena industriale, a carenza di sabbia di quartz d'alta purezza cuntinueghja à intensificà, è u prezzu cuntinueghja à cresce, è a cima hè imprevisible.Dopu à a riduzzione di u prezzu di i materiali di siliciu, i principali imprese di wafer di siliciu è di crucible sò sempre i più grandi beneficiari di a catena di l'industria fotovoltaica questu annu.

I prezzi di i materiali di siliciu è i wafers di siliciu cuntinueghjanu à devià l'accelerazione simultanea di l'offerta da u latu di i cumpunenti.

Sicondu l'ultime citazioni di polysilicon da Shanghai Nonferrous Network u 6 d'aprile, u prezzu mediu di u polysilicon re-feeding hè 206,5 yuan / kg;u prezzu mediu di materiale densu polysilicon hè 202,5 ​​yuan / kg.Questa volta di u prezzu di u prezzu di u materiale di polysilicon hà cuminciatu à principiu di ferraghju, è hà cuntinuatu à calà da tandu.Oghje, u prezzu di materiale densu di polisilicu hè ufficialmente falatu sottu à a marca di 200 yuan / ton per a prima volta.

più prufittu 1Fighjendu a situazione di i wafers di silicium, u prezzu di i wafers di siliciu ùn hà micca cambiatu assai pocu pocu tempu, chì hè diversu da u prezzu di i materiali di silicium.

Oghje, a Branca di l'Industria di Siliciu hà annunziatu l'ultimi prezzi di wafer di siliciu, di quale u prezzu mediu di 182mm / 150μm hè 6,4 yuan / pezzo, è u prezzu mediu di 210mm / 150μm hè 8,2 yuan / pezza, chì hè u listessu cum'è a citazione di a settimana passata.U mutivu spiegatu da u Silicon Industry Branch hè chì l'offerta di wafers di siliciu hè strettu, è in quantu à a dumanda, u ritmu di crescita di e batterie di tipu N hà rallentatu per via di prublemi in u debugging di a linea di produzzione.

Dunque, secondu l'ultimu prugressu di citazione, i materiali di silicuu sò ufficialmente intruti in u canali discendente.I dati di capacità installata da ghjennaghju à ferraghju di questu annu anu superatu assai l'aspettattivi, cun un incrementu annu di 87,6%.In a tradiziunale fora di stagione di u primu trimestre, ùn era micca lentu.Ùn era micca solu lentu, ma hà ancu battutu un altu record.Si pò dì chì hà fattu un bonu principiu.Avà chì hè intrutu in aprile, cum'è u prezzu di i materiali di siliciu cuntinueghja à calà, i spedizioni di cumpunenti downstream è l'installazione di terminal Hè ancu ovviamente cuminciatu à accelerà.

più prufittu 2Da u latu di i cumpunenti, l'offerta domestica in marzu era di circa 31,6 GW, un aumentu di 2,5 GW mese à mese.L'offerta cumulativa in i primi trè mesi era 63.2GW, un aumentu cumulativu di circa 30GW annu à annu.%, hè capitu chì a capacità di pruduzzione di basi di cumpagnii di punta hè stata cumplettamente utilizata dapoi marzu, è u calendariu di pruduzzione di i quattru cumpagnie cumpunenti principali, LONGi, JA Solar, Trina, è Jinko, cresce ligeramente.

Per quessa, Jianzhi Research crede chì in fondu finu à quì, a tendenza di l'industria hè in ligna cù e previsioni, è sta volta u prezzu di i materiali di siliciu hè cascatu sottu à 200 yuan / kg, chì significa ancu chì a so tendenza discendente hè imparable.Ancu s'è certi cumpagnii speranu à elevà i prezzi, Hè ancu più difficiule, perchè l'inventariu hè ancu relativamente grande.In più di e fabbriche di polisiliconu superiore, ci sò ancu assai ghjucatori di entrata tardiva.Accoppiata cù l'aspettativa di espansione à grande scala in a seconda mità di l'annu, e fabbriche di polisiliconu downstream ùn puderanu micca accettà si volenu aumentà i prezzi.

I prufitti liberati da i materiali di silicone,Serà manghjatu da i wafers è i crogioli di siliciu ?

In 2022, a nova capacità installata di fotovoltaica in Cina serà 87.41GW.Hè stimatu chì a nova capacità installata di fotovoltaica in Cina serà ottimisticamente stimata à 130GW questu annu, cù una crescita di quasi 50%.

Allora, in u prucessu di riduzzione di u prezzu di i materiali di siliciu è di liberazione graduali di i prufitti, cumu si flussu i prufitti, è seranu completamente manghjati da l'ostia di silicium è u crucible?

Jianzhi Research crede chì, à u cuntrariu di a prediczione di l'annu passatu chì i materiali di siliciu scorriranu à i moduli è e cellule dopu à u tagliu di prezzu, quist'annu, cù l'aumentu cuntinuu di a carenza di sabbia di quartz, ognunu hà pagatu più attente à u ligame di silicio wafer, cusì siliciu. wafers , Crucible, è sabbia di quartz high-purity sò divintatu i segmenti core di l 'industria photovoltaic st'annu.

A carenza di sabbia di quartz d'alta purezza cuntinueghja à intensificà, cusì u prezzu hè ancu crescente crazily.Hè statu dettu chì u prezzu più altu hè risuscitatu à 180 000 / ton, ma hè sempre in crescita, è pò esse 240 000 / ton à a fini d'aprili.Ùn si pò piantà.

Analogamente à u materiale di siliciu di l'annu passatu, quandu u prezzu di a sabbia di quartz hè in crescita salvatica quist'annu è ùn ci hè micca fine in vista, ci sarà naturalmente una grande forza motrice per l'imprese di silicio è di crucible per elevà i prezzi durante u periodu di carenza, cusì ancu se tutti sò manghjati, i prufitti ùn saranu micca abbastanza, ma in a situazione induve u prezzu di a sabbia di a strata media è interna cuntinueghja à aumentà, i più benefizii sò sempre wafers è crucibles di siliciu.

Di sicuru, questu deve esse strutturale.Per esempiu, cù l'aumentu di u prezzu di sabbia d'alta purezza è crucible per cumpagnie di wafer di silicuu di u sicondu è u terzu livellu, i so costi non-siliconu aumenteranu drasticamente, facendu difficiuli di cumpete cù i top players.

In ogni casu, in più di i materiali di siliciu è i wafers di siliciu, e cellule è i moduli in a catena principale di l'industria beneficaranu ancu di a riduzione di u prezzu di i materiali di siliciu, ma i benefici ùn ponu micca esse grandi cum'è aspittatu prima.

Per cumpagnie cumpunenti, ancu s'ellu u prezzu attuale hè di circa 1,7 yuan/W, pò prumove cumplettamente l'installazione di i paesi domestici è stranieri, è u costu diminuirà ancu cù a riduzione di prezzu di materiali di silicu.In ogni casu, hè difficiule di dì quantu u prezzu di a sabbia di quartz d'alta purezza pò cresce., I profitti cusì impurtanti seranu sempre succhiati da u crucible è i principali cumpagnie di wafer di silicio.


Tempu di Postu: Apr-10-2023