Classificazione di u Sistema Solare Fotovoltaicu

U sistema fotovoltaicu solare hè divisu in sistema di generazione di energia fotovoltaica off-grid, sistema di generazione di energia fotovoltaica cunnessa à a rete è sistema di generazione di energia fotovoltaica distribuita:

1. Sistema di generazione di energia fotovoltaica off-grid.Hè cumpostu principarmenti di modulu di cellula solare, controller è bateria.Per furnisce l'energia per a carica AC, hè ancu necessariu un inverter AC.

2. Sistema di generazione di energia fotovoltaica cunnessu à a griglia significa chì u currente direttu generatu da i moduli solari hè cunvertitu in corrente alternata in linea cù i bisogni di a rete elettrica municipale attraversu un inverter cunnessu à a griglia è dopu direttamente cunnessu à a reta di l'energia publica.U sistema di generazione di energia cunnessu à a rete hà centralizatu e grandi centrali elettriche cunnesse à a rete sò generalmente centrali elettriche à livellu statale, chì sò principalmente carattarizati da a trasmissione diretta di a putenza generata à a rete elettrica è l'implementazione unificata di a rete elettrica per furnisce l'energia. utilizatori.Ma stu tipu d'investimentu di stazione di energia hè grande, u ciculu di custruzzione hè longu, copre una zona hè grande, ùn anu micca sviluppatu troppu.U sistema di generazione d'energia cunnessu à a reta distribuita, in particulare u sistema di generazione di energia integrata di edifiziu fotovoltaicu, hè u principale di a generazione di energia cunnessa à a griglia per via di i vantaghji di u picculu investimentu, a custruzzione rapida, a zona di terra chjuca è un forte sustegnu di pulitica.

3. Sistema di generazione di energia fotovoltaica distribuitu, cunnisciutu ancu cum'è generazione di energia distribuita o suminatu d'energia distribuitu, si riferisce à a cunfigurazione di un picculu sistema di generazione di energia fotovoltaica in u situ di l'utilizatori o vicinu à u situ di cunsumu di energia per risponde à i bisogni di l'utilizatori specifichi. sustene u funziunamentu ecunomicu di a reta di distribuzione esistente, o risponde à e esigenze di i dui.

L'equipaggiu di basa di u sistema di generazione di energia fotovoltaica distribuita include moduli di cellule fotovoltaiche, parentesi quadrate fotovoltaiche, scatula confluente dc, armadiu di distribuzione d'energia dc, inverter cunnessu à a griglia, armariu di distribuzione di energia AC è altre equipaghji, è ancu un dispositivu di monitoraghju di u sistema di alimentazione è l'ambiente. dispusitivu di surviglianza.U so modu di funziunamentu hè in e cundizioni di radiazione solare, u sistema di generazione di energia fotovoltaica di un array di moduli di celle solari per cunvertisce a putenza di output di l'energia solare, un bus dc cuncentratu in un armariu di distribuzione di energia DC, da l'inverter inverter di griglia in un fornimentu di corrente alternante di custruisce a so propria carica. , eccessu o carenza di elettricità attraversu a reta per aghjustà.


Tempu di Postu: Dec-17-2020