U Power Generation hè in realtà 15% menu, Se u sistema di energia solare hè stallatu in questu modu.

Foreword

Se una casa hà un tettu di cimentu, si face da est à punente o da punente à est.Sò i pannelli solari disposti versu u sudu, o secondu l'orientazione di a casa ?

L'arrangiamentu secondu l'orientazione di a casa hè definitumente più bella, ma ci hè una certa diferenza in a generazione di energia da l'arrangamentu sud.Quantu hè a diferenza specifica di generazione di energia?Analizemu è risponde à sta quistione.

01

Panoramica di u prughjettu

Pigliendu a cità di Jinan, a pruvincia di Shandong cum'è riferimentu, a quantità di radiazione annuale hè 1338,5 kWh/m².

Pigliate un tettu di cimentu di a casa cum'è un esempiu, u tettu si trova da punente à est, un totale di 48pcs di moduli fotovoltaici 450Wp ponu esse installati, cù una capacità totale di 21.6kWp, utilizendu un inverter GoodWe GW20KT-DT, i moduli pv sò stallati à u sudu. , è l'angolo di inclinazione hè 30 °, cum'è mostra in a figura sottu.A diferenza in a generazione di energia à 30 ° / 45 ° / 60 ° / 90 ° sudu à est è 30 ° / 45 ° / 60 ° / 90 ° sud à punente hè simulata rispettivamente.

1

02

Azimut è Irradiance

L'angolo di azimuth si riferisce à l'angolo trà l'orientazione di l'array fotovoltaicu è a direzzione sud (indipendentemente da a declinazione magnetica).Diversi anguli azimutali currispondenu à diverse quantità totali di radiazioni ricevute.Di solitu, l'array di pannelli solari hè orientatu versu l'orientazione cù u tempu d'esposizione più longu.angle cum'è u megliu azimut.

2 3 4

Cù un angolo d'inclinazione fissu è diversi anguli azimutali, a radiazione solare cumulativa annuale di a centrale elettrica.

5 6

Conclusion:

  • Cù l'aumentu di l'angolo di azimuth, l'irradiance diminuisce linearmente, è l'irradiance in due sudu hè u più grande.
  • In u casu di u listessu angulu azimuth trà u sudu-ovest è u sudu-est, ci hè poca differenza in u valore di irradiance.

03

Azimut è ombre inter-array

(1)Duve u disignu di u spaziu sud

U principiu generale per a determinazione di u spaziu di l'array hè chì l'array fotovoltaicu ùn deve esse bluccatu durante u periodu da 9:00 am à 15:00 pm in u solstiziu d'invernu.Calcolata secondu a formula seguente, a distanza verticale trà a distanza trà a matrice fotovoltaica o u pussibbili refuggiu è u latu fondu di a matrice ùn deve esse menu di D.

7

8 16

Calculatu D≥5 m

(2)Perdita di ombrezza di l'array à diversi azimut (pigliandu u sudu à l'est per esempiu)

8

À 30 ° est à u sudu, hè calculatu chì a perdita di l'occlusione di l'ombra di e fila di fronte è di a reta di u sistema in u solstiziu d'invernu hè 1,8%.

9

À 45 ° est à u sudu, hè calculatu chì a perdita di l'occlusione di l'ombra di e fila di fronte è di a reta di u sistema in u solstiziu d'invernu hè 2,4%.

10

À 60 ° est à u sudu, hè calculatu chì a perdita di l'occlusione di l'ombra di e fila di fronte è di a reta di u sistema in u solstiziu d'invernu hè 2,5%.

11

À 90 ° est à u sudu, hè calculatu chì a perdita di l'occlusione di l'ombra di e fila di fronte è di a reta di u sistema in u solstiziu d'invernu hè 1,2%.

Simultaneamente simulendu quattru anguli da sudu à punente ottene u graficu seguente:

12

Conclusioni:

A perdita di l'ombra di l'array frontale è posteriore ùn mostra micca una relazione lineale cù l'angolo azimuth.Quandu l'angolo di azimuth righjunghji un angolo di 60 °, a perdita di ombrezza di l'array frontale è posteriore diminuisce.

04

Comparazione di simulazione di generazione di energia

Calculate secondu a capacità installata di 21.6kW, usendu 48 pezzi di moduli 450W, string 16pcsx3, usendu 20kW inverter

13

A simulazione hè calculata cù PVsyst, a variabile hè solu l'angolo di azimuth, u restu resta invariatu:

14

15

Conclusioni:

  • Quandu l'angolo di azimuth aumenta, a generazione di energia diminuisce, è a generazione di energia à 0 gradi (due South) hè a più grande.
  • In u casu di u stessu angulu azimuth trà u sudu-ovest è u sudu-est, ci hè pocu differenza in u valore di a generazione di energia.
  • In cunfurmità cù a tendenza di u valore di irradiance

05

Cunclusioni

In a rialità, assumendu chì l'azimut di a casa ùn scontra micca l'orientazione sudu, cumu per equilibrà a generazione di energia è l'estetica di a cumminazione di a centrale elettrica è a casa deve esse designatu secondu i so bisogni.


Tempu di Postu: Settembre 16-2022