U prezzu di polysilicon hà risuscitatu per a 25a volta in l'annu!

U 3 d'aostu, u ramu di siliciu di l'Associu di l'Industria di Metalli Nonferrosi Chine hà annunziatu l'ultimu prezzu di polysilicon di qualità solare.

Visualizzazione di dati:

U prezzu di transazzione mainstream di l'alimentazione di un cristallu unicu hè 300000-31000 yuan / ton, cù una media di 302200 yuan / ton è un aumentu di 1.55% annantu à a settimana precedente.

U prezzu di transazzione mainstream di materiali compacti unicu cristalli hè 298000-308000 yuan / ton, cù una media di 300000 yuan / ton, è un aumentu settimanale di 1,52%.

U prezzu di transazzione mainstream di materiali di cavolfiore monocristallu era 295000-306000 yuan / ton, cù una media di 297200 yuan / ton, cun un aumentu di 1,54% annantu à a settimana precedente.

10

Dapoi u principiu di u 2022, u prezzu di u materiale di siliciu hè statu invariatu per solu trè settimane, è l'altri 25 citazioni anu aumentatu.Sicondu i sperti pertinenti, u fenomenu mintuatu prima chì "l'inventariu di l'imprese di materiale di silicuu hè sempre negativu è a dumanda di ordini longu ùn pò esse soddisfatta" esiste sempre.Sta settimana, a maiò parte di l'imprese di materiale di siliciu realizanu principarmenti l'ordine longhi originali, è e transazzione precedente di prezzu bassu ùn esistenu più.U prezzu minimu di transazzione di diversi materiali di silicone hè aumentatu da 12000 yuan / ton, chì hè un mutivu impurtante per l'aumentu di u prezzu mediu.

In quantu à l'offerta è a dumanda, secondu l'infurmazioni publicate prima da u ramu di l'industria di u silicuu, per via di a ricuperazione di e linee di produzzione di mantenimentu di certi imprese in l'agostu, hè previstu chì a pruduzzione domestica di polisilicu serà un pocu più altu ch'è previstu.L'aumentu hè principarmenti cuncintrata in l'aumentu di Xinjiang GCL è Dongfang spiranza di ripiglià a pruduzzione è a liberazione di Leshan GCL, Baotou Xinte, Inner Mongolia gutongwei fase II, Qinghai Lihao, Inner Mongolia Dongli, etc. l'aumentu tutale hè di circa 11000 tunnellati.In l'aostu di u stessu periodu, 1-2 imprese seranu aghjuntu per u mantenimentu, Un totale di circa 2600 tunnellate di pruduzzione sò state ridotte da u mese à u mese.Per quessa, secondu u 13% mese nantu à u mese di crescita di a pruduzzioni domestica in l'agostu, a situazione di carenza di fornitura attuale serà alleviata à un certu puntu.In generale, u prezzu di u materiale di siliciu hè sempre in a scala ascendente.

Soapy PV crede chì i prezzi di i wafers di siliciu è e batterie anu aumentatu significativamente prima, chì hè pronta per l'aumentu cuntinuu di u prezzu di i materiali di silicium.À u listessu tempu, mostra ancu chì a pressione di l'aumentu di u prezzu upstream pò cuntinuà à esse trasmessa à u terminal è formanu supportu per u prezzu.Se u prezzu upstream hè sempre altu in u terzu trimestre, a proporzione di PV distribuitu domesticu di novu installatu serà più aumentata.

In quantu à u prezzu di i cumpunenti, mantenemu u ghjudiziu chì "u prezzu di spedizione di cumpunenti di prughjetti distribuiti di marca di prima classe in Aostu serà più di 2,05 yuan / W".Se u prezzu di u materiale di siliciu cuntinueghja à aumentà, ùn hè micca esclusu chì u prezzu futuru ghjunghje à 2,1 yuan / W.


Tempu di Postu: Aug-08-2022