Chì ghjè u switch DC intelligente chì hè impurtante cum'è AFCI?

10

A tensione in u latu DC di u sistema di l'energia solare hè aumentata à 1500V, è a prumuzione è l'applicazione di 210 cellule presentanu esigenze più elevate per a sicurità elettrica di tuttu u sistema fotovoltaicu.Dopu chì a tensione di u sistema hè aumentata, pone sfide à l'insulazione è a sicurità di u sistema, è aumenta u risicu di rupture di l'insulazione di cumpunenti, cablaggio inverter, è circuiti internu. Questu hè bisognu di misure di prutezzione per isolà i difetti in modu puntuale è efficace quandu i difetti currispondenti si verificanu.

Per esse cumpatibili cù cumpunenti cù una corrente aumentata, i pruduttori di l'inverter aumentanu a corrente d'ingressu di a stringa da 15A à 20A. Quandu risolve u prublema di u currente di entrata 20A, u fabricatore di l'inverter hà ottimizatu u disignu internu di MPPT è allargò a capacità d'accessu di stringa di MPPT à trè o più.In u casu di un difettu, a stringa pò avè un prublema di backfeeding currente.Per risolve stu prublema, un switch DC cù a funzione di "arrestu DC intelligente" hè apparsu cum'è i tempi necessitanu.

01 A diffarenza trà l'interruttore isolante tradiziunale è l'interruttore DC intelligente

Prima di tuttu, l'interruttore di isolamentu tradiziunale DC pò rompe in u currente nominale, cum'è un nominale 15A, allora pò rompe u currente sottu a tensione nominale di 15A è in. , di solitu ùn pò rompe u currenti di cortu-circuit.

A più grande diferenza trà un interruttore isolante è un interruttore di circuitu hè chì l'interruttore di circuitu hà a capacità di interrompe u currente di cortu-circuit, è u currente di cortu-circuit in casu d'un difettu hè assai più grande ch'è a corrente nominale di l'interruttore. ;Siccomu u currente di cortu-circuit di u latu fotovoltaicu DC hè di solitu circa 1,2 volte u currente nominale, certi interruttori isolanti o interruttori di carica ponu ancu rompe u currente di cortu-circuit di u latu DC.

Attualmente, l'interruttore DC intelligente utilizatu da l'inverter, in più di scuntrà a certificazione IEC60947-3, risponde ancu à a capacità di rottura di sovracorrente di una certa capacità, chì pò rompe l'errore di sovracorrente in a gamma nominale di corrente di cortocircuito, in modu efficace. risolve u prublema di backfeeding currenti di stringa.À u listessu tempu, l'interruttore DC intelligente hè cumminatu cù u DSP di l'inverter, cusì chì l'unità di viaghju di l'interruttore pò realizà in modu precisu è rapidu funzioni cum'è a prutezzione di sovracorrente è a prutezzione di cortu circuitu.

11

Schema schematicu elettricu di l'interruttore DC intelligente

02 U standard di cuncepimentu di u sistema solare richiede chì quandu u numeru di canali d'ingressu di e corde sottu ogni MPPT hè ≥3, a prutezzione di fusibile deve esse cunfigurata da u latu DC. U vantaghju di l'applicazione di inverter di stringa hè l'usu di un disignu senza fusibile per riduce. u travagliu di funziunamentu è di mantenimentu di rimpiazzamentu frequente di fusibili in u latu DC.L'invertitori utilizanu switch intelligenti DC invece di fusibili.MPPT pò inserisce 3 gruppi di corde.In cundizioni estremi di difetti, ci sarà un risicu chì u currente di 2 gruppi di corde torna à 1 gruppu di corde.À questu tempu, l'interruttore DC intelligente apre l'interruttore DC attraversu a liberazione di shunt è u disconnect in tempu.circuitu per assicurà a rimozione rapida di i difetti.

12

Schema schematicu di a retroalimentazione di corrente di stringa MPPT

A liberazione di shunt hè essenzialmente una bobina di scatto più un dispositivu di scatto, chì applicà una tensione specifica à a bobina di scatto di shunt, è attraversu azioni cum'è pull-in elettromagneticu, l'attuatore di l'interruttore DC hè scattatu per apre u frenu, è u shunt tripping It. hè spessu usatu in u cuntrollu di u putere-off automaticu remota. Quandu u switch DC intelligente hè cunfiguratu nantu à l'inverter GoodWe, u switch DC pò esse tripped è apertu à traversu l'inverter DSP per disconnect u circuit switch DC.

Per l'inverter chì utilizanu a funzione di prutezzione di shunt trip, hè primurosu di assicurà chì u circuitu di cuntrollu di a bobina shunt ottene u putere di cuntrollu prima chì a funzione di prutezzione di u viaghju di u circuitu principale pò esse garantita.

03 Prospettiva di applicazione di un switch DC intelligente

Cum'è a sicurità di u latu fotovoltaicu DC hè gradualmente più attente, e funzioni di sicurità cum'è AFCI è RSD sò state mintuate più è più recentemente. Switch DC intelligente hè ugualmente impurtante.Quandu si verifica un difettu, l'interruttore DC intelligente pò aduprà efficacemente u cuntrollu remoto è a logica di cuntrollu generale di l'interruttore intelligente.Dopu à l'azzione AFCI o RSD, u DSP mandarà un signalu di viaghju per scaccià automaticamente l'interruttore di isolamentu DC DC.Formate un puntu di rottura chjaru per assicurà a sicurità di u persunale di mantenimentu.Quandu un switch DC rompe una grande corrente, affettarà a vita elettrica di u switch.Quandu si usa un interruttore DC intelligente, a rottura cunsuma solu a vita meccanica di l'interruttore DC, chì prutege in modu efficace a vita elettrica è a capacità di estinzione di l'arcu di l'interruttore DC.

L'applicazione di interruttori DC intelligenti permette ancu di "spegne una chjave" affidabile di l'equipaggiu di l'inverter in scenarii domestici; In secunna, attraversu u disignu di l'arrestu di cuntrollu DSP, quandu si verifica una emergenza, l'interruttore DC di l'inverter pò esse rapidamente è chjusu accuratamente attraversu u signale DSP, furmendu un puntu di disconnessione di mantenimentu affidabile.

04 Riassuntu

L'applicazione di switch DC intelligenti risolve principarmenti u prublema di prutezzione di backfeeding attuale, ma se a funzione di tripping remota pò esse appiicata à altri scenarii distribuiti è domestici per furmà una operazione più affidabile è garanzia di mantenimentu è migliurà a sicurità di l'utilizatori in situazioni d'emergenza.A capacità di affruntà i difetti necessita sempre l'applicazione è a verificazione di i switch DC intelligenti in l'industria.


Tempu di Postu: Feb-16-2023